تاریخ انتشار: 1397/06/30 10:06
ادعای نشریه میرر؛
کد خبر: 129539

خطر محرومیت از بیخ گوش کریستیانو رونالدو گذشت

به نوشته نشریه میرر خطر محرومیتی دو جلسه‌ای در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از بیخ گوش کریستیانو رونالدو گذشت.
خطر محرومیت از بیخ گوش کریستیانو رونالدو گذشت

و به نقل از نشریه میرر، به دنبال اخراج مستقیم کریستیانو رونالدو در بازی اول یوونتوس در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در خانه والنسیا، حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمده مبنی برای اینکه احتمال دارد او بیش از یک جلسه از همراهی بانوی پیر محروم شود اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و او در هفته سوم رقابت‌ها به خانه تیم سابقش سفر خواهد کرد.

اتحادیه فوتبال اروپا پرونده‌ای را برای رسیدگی به تخلف رونالدو به جریان انداخته و نتیجه آن قرار است پنج‌شنبه هفته پیش رو توسط کمیته کنترل، اخلاق و انضباطی این نهاد صادر شود. با این حال نشریه میرر به نقل از منابع نزدیک به اتحادیه فوتبال اروپا نوشت که محرومیت یک جلسه‌ای رونالدو به خاطر کشیدن موهای جیسون موریو او را از بازی 23 اکتبر نوامبر (اول آبان) یوونتوس محروم نمی‌کند.

طبق قوانین، تیم‌ها در رقابت‌های اروپا حق اعتراض به محرومیت‌های یک جلسه‌ای بازیکنان‌شان را ندارند اما منابع نزدیک به یوفا اعلام کرده‌اند، آن دسته از مقامات انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا که تصاویر مربوط به صحنه اخراج رونالدو را دیده‌اند، حرکت او را سزاوار محرومیتی بیش از یک جلسه نمی‌دانند اگرچه اعتراض رونالدو به کارت قرمزش و تأخیر زیاد او برای خروج از میدان ممکن است برایش مجازات اضافه‌ای به همراه داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omb6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جالب کاسیاس به جدایی احتمالی رونالدو از رئال مادرید