تاریخ انتشار: 1397/07/01 09:46
کد خبر: 129269

رناتو سانچز در رادار دوباشگاه نام دار

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که باشگاه یوونتوس به دنبال جذب رناتو سانچز ستاره‌ی جوان پرتغالی بایرن مونیخ است ولی برای جذب او یک رقیب هموطن دارد چرا که باشگاه میلان هم به جذب سانچز ابراز علاقه کرده.
رناتو سانچز در رادار دوباشگاه نام دار

رناتو سانچز که مدتی بود در ترکیب بایرن به میدان نمی‌رفت در اولین بازی این تیم آلمانی در چمپیونز لیگ با فرصتی ایده‌آل مواجه شد که از طرف نیکو کوواچ در اختیارش گذاشته شده بود. رناتو در مقابل بنفیکا به میدان رفت و بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت. هواداران بنفیکا با اینکه رناتو به تیم‌شان گل زده بود به  تشویق او پرداختند چرا که این ستاره‌ی  جوان پرتغالی فوتبال خود را از این باشگاه شروع کرده و در این باشگاه بالیده است.

 

رناتو سانچز که فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی در سوانسی انگلیس سپری کرده بود و در لیگ برتر نتوانسته بود درخششی داشته باشد بعد از منصوب شدن نیکو کوواچ به عنوان سرمربی بایرن، تابستان امسال دوباره به مونیخ بازگشت به این امید که بتواند در ترکیب بایرن به میدان رفته و خود را نشان دهد.

 

اما حالا روزنامه‌های ایتالیایی از قول کالچیو مرکاتو گزارش می‌دهند که یوونتوس باشگاه بزرگ  ایتالیا و همینطور میلان خواهان جذب رناتو هستند و او را برای اولین فرصت نقل و انتقالات هدف گرفته‌اند. با توجه به رابطه‌ی خوبی که باشگاه یوونتوس با ایجنت‌های پرتغالی به خصوص ایجنت بازیکنانی مثل خورخه مندس و کریستیانو رونالدو دارد به  نظر می‌رسد این باشگاه بخت بیشتری برای به خدمت گرفتن سانچز داشته باشد. اما رناتو تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد مسئولین بایرن حاضر باشند او را با مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو واگذار کنند. باید منتظر ماند و دید که آیا یوونتوس و میلان حاضرند برای جذب ستاره‌ی نوظهور پرتغالی چنین مبالغی سرمایه‌گذاری کنند؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpgml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیکه اندازی رئیس بایرن مونیخ به یوونتوس بخاطر خرید رونالدو