تاریخ انتشار: 1397/07/02 00:08
کد خبر: 129135

چراغ سبز نمایندگان رئال به پرز برای دریافت وام

مجمع نمایندگان باشگاه رئال مادرید با درخواست رئیس این باشگاه برای گرفتن وام چند صد میلیونی موافقت کردند.
چراغ سبز نمایندگان رئال به پرز برای دریافت وام

مجمع نمایندگان باشگاه رئال مادرید با درخواست فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه برای گرفتن وام 575 میلیونی جهت نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موافقت کردند.

پرز در نظر دارد  ورزشگاه فعلی سانتاگو برنابئو را نوسازی کند و برای اجرای پروژه مدنظر خود که قبلا 400 میلیون یورو تخمین زده می شد، باید 575 میلیون یورو وام بگیرد.اما دریافت این وام سنگین بدون تایید نمایندگان باشگاه امکان پذیر نبود.

اما در نشست مجمع نمایندگان رئال مادرید، حضار با اکثر قاطع آرا با دریافت این وام موافقت کردند.

از میان 1097 نماینده حاضر در مجمع ،1017 نفر به نفع پرز رای دادند و 23 نفر دیگر رای ممتنع دادند و تنها 57 نفر مخالف دریافت این مبلغ وام بودند.

تمامی این مبلغ صرف ساخت نمایی کاملاً فلزی دور سانتیاگو  برنابئو خواهد شد و اسکوربردی 360 درجه‌ای در ورزشگاه برنابئو نصب خواهد شد. قرار است این پروژه پیش از آغاز سال میلادی جدید آغاز شود و پایان پروژه طی سه یا چهار سال آینده تخمین زده شده است.

البته هزینه این پروژه 525 میلیون یورو برآورد می شود و پرز 50 میلیون پوند دیگر را برای هزینه های پیش بینی نشده در نظر گرفته است.

به این ترتیب پرز پس از سال ها اجازه پیدا کرده 575 میلیون یوروی وامی را که بازپرداخت آن 25 تا 30 ساله خواهد بود،دریافت کند. او از مجمع سال 2004 به دنبال پروژه نوسازی برنابئو بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky7wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لالیگا یک لیگ دشوار است/قرار نیست در هر بازی 5 گل بزنیم