تاریخ انتشار: 1397/07/02 15:30
کد خبر: 129059

فرشاد احمدزاده: هواداران پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند/ نمی‌توانم درباره پشت پرده‌ها به آنها بگویم

بازیکن تیم شلاسک وروتسواف لهستان گفت: مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفتند و وقتی به من زنگ زدند که قراردادم را با تیم جدید بسته بودم.
فرشاد احمدزاده: هواداران پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند/ نمی‌توانم درباره پشت پرده‌ها به آنها بگویم

فرشاد احمدزاده در خصوص وضعیت مصدومیتش و همچنین آخرین وضعیت تیم شلاسک وروتسواف صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

بعد از چند روز مصدومیت باز هم برای تیمت به میدان رفتی. درباره آخرین وضعیتت صحبت کن.

بعد از چند روز که مصدوم بودم فیزیوتراپی کردم دیروز حدود 10 دقیقه برای تیمم بازی کردم و دو روز دیگر هم در جام حذفی بازی داریم و بازی‌ها پشت سر هم انجام می‌شود. خدا را شکر که تمرینات خوبی انجام می‌دهم و بعد از چند باخت که با بدشانسی نصیب ما شده بود موفق شدیم با 4 گل تیم سوم جدول را ببریم و فکر می‌کنم با یکی دو برد دیگر می‌توانیم خودمان را به رتبه‌های بالای جدول برسانیم.

جشن تولد جالبی هم برایت در رختکن گرفته بودند.

خوشبختانه رابطه خوبی با هم بازی‌هایم دارم و همه آنها مرا دوست دارند. خودم هم انتظار آن جشن تولد را نداشتم و واقعا غافلگیر شدم. بعد از بردی که به دست آوردیم آن جشن تولد بهترین هدیه برای من بود.

شرایط تیم‌تان چطور است؟

با بردی که دیروز به دست آوردیم 5 پله در جدول بالا آمدیم و فکر می‌کنم با یکی دو برد دیگر بتوانیم تا رده پنجم جدول صعود کنیم. شرایط تیم‌ها در جدول نزدیک به هم است و با یک برد جدول بالا و پایین می‌شود.

از پرسپولیس و بازی‌هایش خبر داری؟

بله بازی‌ها را پیگیری می‌کنم و باید بگویم پرسپولیس شرایط سختی دارد. این تیم با کمبود بازیکن روبرو است. اما خدا را شکر با همین شرایط سخت هم نتایج خوبی گرفته‌اند.

بازی با استقلال هم که در پیش است.

البته شرایط بازی در دربی با بازی با الدحیل هم فرق می‌کند. هواداران روی بازی دربی بسیار حساس هستند و فکر می‌کنم با توجه به شرایط هر دو تیم بازی خوبی را شاهد باشیم و انشاالله پرسپولیس برنده از بازی بیرون آید.

می‌توانی نتیجه دربی را پیش‌بینی کنی؟

واقعا پیش‌بینی کردن این بازی سخت است اما هر دو تیم مربیانی دارند که فوتبال هجومی را دوست دارند و فکر می‌کنم این بازی حتما گل خواهد داشت و امیدوارم در نهایت پرسپولیس برنده دربی شود.

از طرف دیگر پرسپولیس بازی حساسی مقابل السد در هفته آینده دارد.

به نظرم بازیکنان پرسپولیس الان نباید اصلا به بازی به السد فکر کنند و باید همه تمرکز و توان خود را برای بازی با استقلال بگذارند.چرا که هر بازی مهم است ونتیجه آن اهمیت خاص خودش را دارد. درباره بازی با السد باید بگویم که بدون شک این بازی سخت‌ترینبازی پرسپولیس در سال‌های اخیر خواهد بود چرا که السد تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد و از طرفی پرسپولیس با کمبود بازیکن روبرو شده اما امیدوارم این مسئله تاثیری در عملکرد پرسپولیس نگذارد.

صحبت از کمبود بازیکن پرسپولیس کردی اما خودت بازیکنی بودی که در همین شرایط از پرسپولیس جدا شدی و این موضوع باعث شده تا انتقاداتی در فضای مجازی درباره تو به راه بیفتد. نمی‌خواهی در خصوص چرایی جدا شدنت از پرسپولیس صحبت کنی؟

من از قبل از عید اعلام کرده بودم که پیشنهاد اروپایی دارم و می‌خواهم از پرسپولیس جدا شوم. اما مسئولان باشگاه هیچ تماسی با من نگرفتند و وقتی به من زنگ زدند که با تیم لهستانی قرارداد امضا کرده بودم. وقتی با من تماس گرفتند به مدیران پرسپولیس گفتم که با تیم لهستانی قرارداد بستم اما هیچگاه دنبال پول نبودم. حتی کمال کامیابی‌نیا شاهد است که من اگر برای پول قصد جدایی از پرسپولیس را داشتم به لیگ ترکیه یا قطر می‌رفتم که پول بیشتری به من می‌دادند اما به اروپا آمدم تا پیشرفت کنم. هواداران پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند اما آنها از خیلی چیزها خبر ندارند و من نمی‌توانم درباره پشت پرده‌ها به آنها بگویم اما فقط این را بگویم که وقتی مسئولان باشگاه با من تماس گرفتند که قراردادم را بسته بودم.

چقدر شانس دعوت به تیم ملی را برای خودت قائل هستی؟

هدف من دعوت به تیم ملی بود که به اروپا آمدم اما خوشبختانه فوتبال ایران بازیکنان خوب زیاد دارد و این مسئله کار مربیان تیم ملی را برای انتخاب بازیکنان سخت می‌کند. اما من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به تیم ملی برسم.

هدفت ماندن در لیگ لهستان است یا اینکه اهداف بزرگتری را دنبال می‌کنی؟

رفتن به لیگ‌های معتبرتر مستلزم این است که عملکرد و رزومه خیلی خوبی برای خودم در لیگ لهستان بسازم و در آن صورت می‌توانم به تیم‌های بزرگتر فکر کنم اما خوشبختانه خودم فکر می‌کنم شرایط خوبی دارم و در همه بازی‌ها فیکس بودم و فقط در زمانی که مصدوم بودم نتوانستم بازی کنم اما امیدوارم این وضعیت را ادامه دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky7e8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاه ماهی پرسپولیس خواست فسخ کند اما نشد!