تاریخ انتشار: 1397/07/08 00:09
کد خبر: 128317

تمجید کلوپ از محمدصلاح

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل چلسی، از عملکرد محمد صلاح، ستاره مصری تیمش، دفاع کرد.
تمجید کلوپ از محمدصلاح

صلاح که فصل گذشته با به ثمر رساندن 32 گل، آقای گل لیگ برتر و بهترین بازیکن این رقابت ها شد، در این فصل نتوانست بازی های درخشان فصل قبل را تکرار کند و در 9 دیداری که در فصل جاری برای قرمزها انجام داد، تنها سه گل به ثمر رساند.

او در دیدار امشب هم دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد و در نهایت در دقیقه 66، از زمین خارج شد و جای خود را به ژردان شقیری داد.

کلوپ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" همه ما چنین لحظاتی را سپری می کنیم اما او تقریبا همیشه نزدیک به کلاس جهانی بازی می کند. او هنوز یک تهدید برای حریفان است و این واقعا خوب است. ما باید این شرایط را مدیریت کنیم اما مشکلی نیست."

لیورپول در این دیدار ابتدا با گل ادن هازارد از چلسی عقب افتاد اما گل تماشایی دنیل استوریج در دقایق پایانی، کار را به تساوی کشید.

کلوپ در ادامه گفت:" دنیل همیشه در افکار من جای داشته است اما پیش از انتقال قرضی به وست بروم نتوانسته بود آن را ثابت کند. ما فکر کردیم که رفتن به وست بروم برای او ایده خوبی است زیرا دوباره فرصت بازی پیدا می کند و وقتی برگشت، یک گزینه برای ما بود. این ایده برای او نتیجه داد و او واقعا شایستگی اش را دارد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpxyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: بدون واردی هم سیستم لسترسیتی تغییر نمی‌کند/ ۱۲ امتیازی شدن اتفاقی رویایی است