تاریخ انتشار: 1397/07/09 00:42
کد خبر: 128161

ساسولو 1 - 4 میلان؛ عبور شاگردان گتوزو از بحران

میلان موفق شد با ارائه یک نمایش خوب با 4 گل ساسولو را مغلوب کند.
 ساسولو 1 - 4 میلان؛ عبور شاگردان گتوزو از بحران

بعد از چند هفته ناکامی بالاخره شاگردان گتوزو موفق شدند با یک پیروزی پرگل ساسولو را مغلوب کرده و اتفاقات تلخ اخیر را به دست فراموشی بسپارند. اولین فرصت در دقیقه 13 برای میلان ایجاد شد اما موساکیو نتوانست ارسال خوب چالهان اوغلو را تبدیل به گل کند.

در دقیقه 24 روسونری صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد اما ضربه کسیه در موقعیتی مناسب روی خط دروازه توسط مدافعان ساسولو برگشت داده شد.

اما حملات میلان بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 38 به گل رسید. فرانک کسیه با طی کردن مسافتی طولانی خود را به پشت محوطه رسانده و با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر رساند تا میلان با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

میلان نیمه دوم را هجومی شروع کرد و همان ابتدا به گل رسید. پاس بلند بوناونتورا پشت محوطه به سوسو رسید و او با یک ضربه فنی و تماشایی گل دوم را نیز وارد دروازه ساسولو کرد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 60 کاستیخو موفق شد با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه دروازه ساسولو را باز کرده و اختلاف را به 3 گل برساند.

اما در دقیقه 70 ساسولو یکی از گل ها را جبران کرد. چورچیچ در محوطه صاحب توپ شد و با یک برگشت دیدنی و ضربه ای زمینی دروازه دوناروما را باز کرد.

در اواخر بازی باباکار با یک ضربه دیدنی دروازه میلان را تهدید کرد اما دوناروما واکنش خوبی نشان داد. اما در اوقات اضافی سوسو موفق شد با یک ضربه زمینی از پشت محوطه یک بار دیگر برای میلان گلزنی کند تا در نهایت روسونری 1-4 ساسولو را شکست دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjx78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب میلان و ساسولو