تاریخ انتشار: 1397/07/13 10:46
کد خبر: 127587

ناراحتی بازیکنان بایرن مونیخ به خاطر سیاست‌های کوواچ

به گزارش رسانه‌های آلمانی این احتمال که متس هوملس در آینده‌ی نزدیک خواهان ترک بایرن مونیخ باشد بالا است و در این صورت منچستریونایتد علاقه‌ی زیادی به جذب او خواهد داشت.
ناراحتی بازیکنان بایرن مونیخ به خاطر سیاست‌های کوواچ

این مدافع آلمانی در گذشته هم یکی از هدفهای یونایتد بوده ولی او در سال 2014 دست رد به سینه‌ی شیاطین سرخ زد و در بایرن مونیخ ماندگار شد. این در حالی است که در حال حاضر یونایتد به شدت به تقویت خط دفاعی خود نیازمند است و انتقال هوملس در ماه ژانویه می‌تواند به وضعیت دفاعی این تیم سر و سامانی بدهد.

به گزارش روزنامه‌ی آلمانی بیلد، چیزی که باعث ناراحتی هوملس شده و باقی ماندن او در بایرن را با شک و تردید روبرو کرده، سیاستهای نیکو کوواچ مبنی بر استفاده‌ی چرخشی از بازیکنان و در نتیجه نیمکت‌نشینی‌های گاه و بی گاه بوده است.

به گزارش بیلد، متس هوملس در ماه‌های آینده احتمال جدایی از بایرن را بررسی خواهد کرد و این در حالی است که یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌هایی است که در حال حاضر در به در، به دنبال یک مدافع مرکزی می‌گردد.

هوملس که در تیم ملی آلمان یکی از استوانه‌های مهم دفاعی به حساب می‌آید فصل گذشته یکی از بازیکنان فیکس بایرن بود و سرمربی وقت بایرن خط دفاعی تیمش را حول محور او سازماندهی می‌کرد. اما با ورود نیکو کوواچ به بایرن مونیخ به نظر می‌رسد او دست‌کم در شروع فصل اعتقادی به استفاده از یک ترکیب فیکس و ثابت ندارد و در هر بازی با تغییراتی قابل توجه در نفرات، تیمش را به میدان می‌فرستد.

سیاست چرخشی کوواچ البته ناراحتی بازیکنانی دیگر را هم به دنبال داشته. خامس رودریگز در بازی قبلی بایرن، بعد از بازی با حالتی شبیه به قهر، زودتر از همه رختکن را ترک کرد و از استادیوم بیرون رفت تا نارضایتی خود را از نیمکت‌نشینی‌اش به نمایش بگذارد. در آلمان گفته می‌شود متس هوملس هم به اندازه‌ی خامس از این سیاست‌های کوواچ ناراحت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om79q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آخرین اخبار از ترکیب تیم ملی آلمان؛ بازگشت هوملس!