تاریخ انتشار: 1397/07/14 09:43
کد خبر: 127453

تغییرات مد نظر سرمربی بایرن برای دیدار با گلادباخ

بایرن مونیخ امشب در یک بازی بسیارحساس برای این تیم در ادامه‌ی رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف بوروسیا مونشن‌گلادباخ می‌رود و این بازی برای غول بزرگ ایالت باواریا فوق‌العاده حساس خواهد بود.
تغییرات مد نظر سرمربی بایرن برای دیدار با گلادباخ

علت حساسیت بسیار زیادی این بازی برای بایرن این است که شاگردان نیکو کوواچ در یک هفته و نیم گذشته پایین‌تر از سطح انتظارات ظاهر شده و بنابراین به شدت به یک نتیجه‌ی مثبت نیاز دارند تا طعم تلخ پشت سر گذاشتن سه بازی پیاپی بدون کسب حتی یک پیروزی را به فراموشی بسپارند. درحالیکه بعد از برگزاری این هفته لیگهای اروپایی و از جمله بوندس‌لیگا برای انجام بازی‌های ملی با یک وقفه مواجه خواهند شد، یک پیروزی در آلیانس آرنا دقیقاً همان چیزی است که کوواچ و بایرن به آن نیاز دارند. هر نتیجه‌ای به جز پیروزی نگرانی هواداران بایرن را بیشتر خواهد کرد.

از روند آمادگی بایرن مونیخ پیش از این مسابقه می‌توان حدس زد که ترکیب اصلی بایرن یعنی یازده نفری که از ابتدا به میدان خواهند رفت نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل آژاکس تغییراتی را شاهد خواهد بود. چندین نفر از بازیکنان بایرن در یک هفته و نیم گذشته بسیار کمتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند و به همین خاطر ممکن است در بازی مقابل مونشن‌گلادباخ از طرف کوواچ روی نیمکت گذاشته شوند. از سوی دیگر گلادباخی که این فصل دیتر هکینگ سرمربی این تیم روانه‌ی رقابتها کرده در هفته‌های اخیر نشان داده تیمی نیست که به راحتی تسلیم شود و در مقابل حریفان سر خم  کند. گلادباخ در حال حاضر در رتبه‌ی چهارم جدول ایستاده و این موقعیت را با استحقاق بدست آورده است. آنها در حال  حاضر با 11 امتیاز تنها دو امتیاز کمتر از بایرن 13 امتیازی دارند.

با توجه به صحبت‌های طولانی کوواچ با توماس مولر که در آخرین جلسه‌ی تمرینی بایرن اتفاق افتاد، آنهم در حالیکه کوواچ مولر را از بقیه‌ی بازیکنان جدا کرده بود و به صورت اختصاصی دقایقی چند مشغول گفت و گو با او بود می‌توان حدس زد که کوواچ از ابتدای بازی همچنان از توماس مولر استفاده خواهد کرد تا در زمان حمله با مهارت توماس مولر برای بازیکنانی مثل خامس، ریبری، روبن و لواندوفسکی فضاهای خالی ایجاد شود. یعنی کاری که مولر در آن تبحر دارد. البته مولر از جمله بازیکنانی است که در یک هفته و نیم اخیر کمتر از حد انتظار ظاهر شده ولی به نظر می‌رسد گفتگوی طولانی کوواچ با مولر بیشتر برای این بوده که مولر از تصمیم‌های تاکتیکی جدید سرمربی مطلع شود تا اینکه به این طریق از تصمیم او برای نیمکت‌نشینی خود باخبر شود.

کیمیش و آلابا در دو سوی خط دفاع و بواتنگ و سوله در مرکز این خط به میدان خواهند رفت. مرکز خط میانی در اختیار تیاگو، خامس و مولر خواهد بود هر چند تیاگو متمایل به عقب بازی خواهد کرد. روبن و گنابری هم از جناحین وظیفه‌ی تغذیه‌ی لواندوفسکی در نوک خط حمله را به عهده خواهند داشت.

56

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alvag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویر: بایرن هنوز در روزهای خوبش نیست