تاریخ انتشار: 1397/07/14 23:40
کد خبر: 127325

آیا واقعا رئالی ها به کریستیانو رونالدو احتیاجی ندارند؟

شاگردان لوپتگی یک بازی دیگر از گلزنی ناکام ماندند و شاید حالا وقت بهتری باشد که به سوال طعنه آمیز این پسر بچه پاسخ داده شود!
 آیا واقعا رئالی ها به کریستیانو رونالدو احتیاجی ندارند؟

کهکشانی ها در حالی که نمایش جذابی برابر آلاوز ارائه نکردند، مقابل این تیم مغلوب شدند و وضعیت شان بدتر از قبل شد. حالا رئالی ها در جدول 14 امتیازی هستند و تنها به علت تفاضل گل بیشتر نسبت به آلاوز در رده دوم قرار دارند و هیچ بعید نیست که در هفته های آتی به رده های پایین تر بروند؛ خصوصا این که سویا، اتلتیکو مادرید و... با انگیزه زیاد در حال رسیدن به رتبه های بالایی جدول هستند.

علت ناکامی رئال در چند بازی اخیر می تواند متعدد باشد اما کسی هم نمی تواند کتمان کند که سفیدپوشان مادریدی در این فصل مشکلی گلزنی دارند! آن ها اغلب بیل، بنزما و آسنسیو را در خط آتش خود دیده اند اما این سه هیچگاه همچون کریستیانو رونالدو در امر گلزنی موفق نبوده اند.

در ابتدای فصل خروج زیدان و رونالدو رئالی ها را خیلی نگران نکرد چرا که آن ها به موفقیت عادت کرده بودند و گمان می کردند همانطور که با خروج خامس، مصدومیت های بیل و... آسیبی ندیدند و به روندشان ادامه دادند، این بار هم می توانند به موفقیت برسند اما حداقل تاکنون این چنین نبوده و جای خالی یک مهاجم گلزن در ترکیب این تیم دیده می شود.

یکی از هواداران تیمی که 400 دقیقه است گلزنی نکرده، در بازی پیش فصل رئال مادرید - یوونتوس و در حالی که تیم محبوبش با یک گل از تورینی ها پیش افتاده بود، این پلاکارد را بالا برد و نوشته چه کسی به رونالدو احتیاج دارد؛ حالا شاید بهتر باشد این سوال بار دیگر پرسیده شود، آیا واقعا رئالی ها به کریستیانو رونالدو احتیاجی ندارند؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369jej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد جدید زیدان؛ نزدیکی های کریس رونالدو