تاریخ انتشار: 1397/07/15 15:56
کد خبر: 127245

سکوت مدیر برنامه‌های زین‌الدین زیدان شکسته شد

مدیر برنامه‌های زین‌الدین زیدان سکوتش در مورد شایعاتی که حول این سرمربی فرانسوی برای حضور روی نیمکت منچستریونایتد مطرح است را شکست.
سکوت مدیر برنامه‌های زین‌الدین زیدان شکسته شد

در حالی که مسئولان باشگاه منچستریونایتد شایعه احتمال اخراج ژوزه مورینیو را پیش از بازی شب گذشته (شنبه) منچستریونایتد مقابل نیوکاسل تکذیب و آن را بی‌اساس خواندند، نشریه «میرر» که خود خبر اخراج مورینیو را منتشر کرده بود، این بار در گزارشی دیگر مدعی شد که مدیران باشگاه منچستریونایتد انگلیس از زین‌الدین زیدان درخواست کرده‌اند که برای فکر کردن به پیشنهاداتی که دارد، فعلاً دست نگه دارد چرا که ممکن است آنها در آینده‌ای نزدیک ژوزه مورینیو را برکنار و این مربی فرانسوی را جانشین او کنند.

آلین میلیاچیو، مدیر برنامه‌های زین‌الدین زیدان اما سکوت خود در خصوص شایعات مطرح شده را شکست و به هفته‌نامه « ژورنال دُ دیمانش» فرانسه گفت: من فکر نمی‌کنم که زیدان بخواهد در انگلیس سرمربیگری کند چون به سبک مربیگری‌اش خیلی نزدیک نیست. با زیزو در این خصوص صحبت کرده‌ام و لیگ برتر او را مجذوب خودش نکرده است. زیدان تصمیم گرفته یک سال به دور از فوتبال باشد و پیش از پایان این مدت به مربیگری بازنخواهد گشت.

زیدان که از او به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژوزه مورینیو در منچستریونایتد یاد شده است، در پایان فصل گذشته پس از کسب 9 عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان به حضور دو و نیم ساله‌اش در سانتیاگوبرنابئو پایان داد و از سمت سرمربیگری رئال مادرید استعفا کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpkzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره منچستر یونایتد با زیدان تکذیب شد