تاریخ انتشار: 1397/07/15 21:54
کد خبر: 127188

ستاره منچسترسیتی به روزهای خوب خود تداوم بخشید

ستاره آلمانی منچسترسیتی دقایقی بعد از ورودش به زمین مسابقه توانست یک پنالتی را از مدافع لیورپول بگیرد و به درخشش چند هفته‌ای خود تداوم بخشد.
ستاره منچسترسیتی به روزهای خوب خود تداوم بخشید

دیدار دو تیم منچسترسیتی و لیورپول از هفته هشتم مسابقات لیگ جزیره دقایقی پیش با نتیجه بدون گل به پایان رسید. جدالی که کم موقعیت پیش رفت اما سیتیزن‌ها در دقایق پایانی یک فرصت طلایی برای رسیدن به گل را از دست دادند.

 

این فرصت از روی هنرنمایی سانه، هافبک جوان و خوش تکنیک منچستر به دست آمد. او که در دقیقه 76 جای رحیم استرلینگ را در زمین مسابقه گرفته بود توانست ده دقیقه بعد از حضورش با اتکا به سرعت و تکنیکش یک پنالتی فنی از فن دایک، مدافع هلندی لیورپول بگیرد و تیمش را در آستانه کسب یک برد شیرین قرار دهد. اما این ضربه پنالتی توسط ریاض محرز از دست رفت تا گواردیولا از شکست کلوپ ناامید شود.

 

لروی سانه که جام جهانی روسیه را از هم دست داد و از لیست نهایی تیم ملی آلمان خط خورد با شروع درخشش از هفته پنجم لیگ جزیره توانست روزهای تیره و تار خود را فراموش کند. سانه در جریان برد 3-0 سیتی برابر فولام توانست خیلی زود و در دقیقه دوم گل اول تیمش را به ثمر برساند. سپس وی توانست در دو هفته متوالی برابر کاردیف و برایتون پاس گل به نام خود ثبت کند و حالا با به دست آوردن یک ضربه پنالتی برابر لیورپول روزهای خوب خود را تداوم بخشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pp6ja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی لیورپول و منچسترسیتی / محرز پیروزی سیتی را به آسمان فرستاد