تاریخ انتشار: 1397/07/17 23:10
کد خبر: 126893

ادن هازارد در راه رئال؟

مصاحبه اخیر ستاره بلژیکی راه پیوستن این بازیکن به قهرمان اروپا را هموارتر کرد.
ادن هازارد در راه رئال؟

و به نقل از آس، رئال مادرید دکمه اضطراری برای خروج از وضعیت فعلی را انتخاب کرده است: انتقال ادن هازارد به پایتخت اسپانیا در بازار نقل و انتقالات زمستانی آینده. این داستان توسط ایستگاه اسپانیایی SER گزارش شده است.

مهاجم بلژیکی که پیش بینی می‌شد از اهداف بلند مدت فلورنتینو پرز در بازار نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود، اکنون به عنوان یک راه حل ممکن برای مشکلات موجود در لوس بلانکوس دیده می‌شود. تغییر در قوانین یوفا در این فصل به این معنی است که هیچ محدودیتی برای بازیکنانی که در لیگ قهرمانان شرکت می کنند، وجود ندارد.

باشگاه انگلیسی که به همراه لیورپول و منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس جای دارد در نظر دارد تا بند فسخ قرارداد 200 میلیون یورویی برای خروج بازیکن بلژیکی لحاظ کند. با وجود اینکه قرارداد هازارد سال 2020 اعتبار دارد باشگاه رئال امیدوار است همانند تیبو کورتوا تخفیف ویژه‌ای داشته باشد.

و با توجه به SER، اظهارات جدید هازارد که اعلام کرد بود رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است و رویای پیوستن به این تیم را در سر دارد، چراغ سبزی به برتن کردن پیراهن کهکشانی‌هاست و به نظر می‌رسد زمستان این پروژه نهایی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpkxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشیمانی رئال مادرید حالا دیگر فایده ای ندارد + عکس