تاریخ انتشار: 1397/07/20 15:11
کد خبر: 126597

درخواست مقام دولتی روسیه از تیم سردار آزمون

وزیر ورزش جمهوری تاتارستان در آستانه صدسالگی تاسیس این جمهوری درخواست ویژه‌ای از تیم روبین‌کازان کرد.
درخواست مقام دولتی روسیه از تیم سردار آزمون

ولادیمیر لئونوف گفت: وظیفه بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا تا سال ۲۰۲۰ میلادی و در صد سالگی تاسیس جمهوری تاتارستان بر دوش تیم روبین‌کازان است.

تیم روبین‌کازان ۲ بار در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور یافته بود. در سال ۲۰۱۲ نیز در مرحله انتخابی مغلوب تیم لیون فرانسه شد.

وزیر ورزش تاتارستان ادامه داد: ما در این فصل از لیگ برتر فوتبال روسیه به کسب سهمیه فصل آینده لیگ اروپا توسط روبین‌کازان امیدوار هستیم اما این تیم به حضور در رقابت‌های بزرگ باشگاهی عادت دارد. ما فقط درباره لیگ اروپا نمی‌خواهیم حرف بزنیم و لیگ قهرمانان اروپا نیز مدنظر است زیرا در این رقابت‌ها تاریخچه خودمان را داشتیم. این یک چالش جدی برای ما و تیم روبین‌کازان است تا در سال ۲۰۲۰ راهی لیگ قهرمانان اروپا شویم.

ولادیمیر لئونوف در خاتمه اظهار داشت: بازی‌های اخیر روبین‌کازان تسلط این تیم در زمین را نشان می‌دهد. با وجود مشکلاتی در ترکیب روبین‌کازان و تلاش‌های زیاد بازیکنان نتایج خوبی حاصل شد. فوتبال زیبا و نتایج خوبی را از روبین‌کازان شاهد هستیم و هواداران نیز به آرامی به ورزشگاه بازخواهند گشت.

تیم روبین‌کازان با در اختیار داشتن بازیکنان ایرانی شامل سردار آزمون و رضا شکاری رتبه پنجم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی لیگ برتر روسیه تا پایان هفته دهم را در اختیار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3696my

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به سردار آزمون