تاریخ انتشار: 1397/07/22 13:22
کد خبر: 126369

دوست دارم در سریA بازی کنم؛امیدوارم این اتفاق بیفتد!

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد معتقد است یوونتوس یکی از سه تیم برتر حال حاضر اروپاست.
دوست دارم در سریA بازی کنم؛امیدوارم این اتفاق بیفتد!

روملو لوکاکو در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» با اشاره به تقابل تیم‌های منچستریونایتد و یوونتوس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از پایان یافتن تعطیلات کنونی لیگ‌های باشگاهی گفت: یوونتوس پروژه فوق‌العاده‌ای دارد و روند روبه‌رشدی در پیش گرفته است. آنها هر سال سعی می‌کنند قدرتمندتر بشوند. بدون شک یوونتوس یکی از دو یا سه تیم برتر اروپاست. آنها سرمربی بزرگی - آلگری - را روی نیمکت خود می‌بینند و در هر پست نیز بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند.

مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: درست است که کریستیانو رونالدو هم در ترکیب یوونتوس است، اما باید به بازیکنان دیگر آنها هم نگاه کرد. پائولو دیبالا بازیکن موثری برای بانوی پیر بوده و هر چه می گذرد قدرتمندتر هم می‌شود، این در حالی است که من عاشق سبک بازی داگلاس کاستا هم هستم. کاستا خرید فوق‌العاده‌ای بود و همیشه در دوران حرفه‌ای‌اش نشان داده که می‌تواند تفاوت را رقم بزند. ما در گروه دشواری قرار گرفته‌ایم، اما منچستریونایتد به دنبال پایان بردن مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه است.  

روملو لوکاکو که برادرش، جردن در تیم لاتزیو بازی می‌کند، در پاسخ به این پرسش که «آیا دوست داری بازی در سری A را تجربه کنی؟» اظهار داشت: چرا که نه؟ امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpepp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سری A |نگاهی به جدول بازی های هفته پنجم