تاریخ انتشار: 1397/07/23 17:15
کد خبر: 126217

مصدومیت ستاره کلیدی السد برطرف شد

کاپیتان اسپانیایی با آغاز دور جدید تمرینات آماده‌سازی السد مجوز بازگشت گرفت تا حضور این ستاره سرشناس امید‌ها به اردوی رقیب پرسپولیس برای بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بازگرداند.
مصدومیت ستاره کلیدی السد برطرف شد

کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در جریان شکست یک بر صفر السد مقابل قهرمان ایران در دوحه آسیب دید تا برای چند هفته دور از میادین و تمرینات باشد. همین اتفاق شایعاتی پیرامون دوری طولانی‌مدت این بازیکن نیز به راه انداخت، اما با تلاش شبانه‌روزی کادر پزشکی باشگاه و همین‌طور پزشکان کمپ مدرن آسپایر ژاوی سلامتی خود را به دست آورد تا از امروز تمرینات خود را با السدی‌ها برای بازی برگشت با پرسپولیس را آغاز کند. 
ستاره اسپانیایی که به عنوان سفیر فدراسیون فوتبال قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ در روز‌های گذشته حضور پرفروغی در سیمنار‌ها و جشنواره‌های استقبال از این تورنمنت بزرگ داشت در حاشیه یکی از این مراسم‌ها با ابراز رضایت از شرایط مصدومیتی که پشت‌سر گذاشت، گفت: «خوشبختانه دیگر مشکلی ندارم و می‌توانم همراه با سایر بازیکنان تمرینات را آغاز کنم تا برای سفر به تهران آماده شوم. بازی مهمی در پیش داریم و باید با آمادگی کامل گام به این جدال بگذاریم». ستاره اسپانیایی وقتی با این سؤال خبرنگاران مواجه شد که السد با شکست در خانه شانس چندانی برای رسیدن به فینال آسیا ندارد، افزود: «ناامیدی در فوتبال جایی ندارد. ما بازی رفت را در خانه باختیم، اما نتیجه‌ای که رقم خورد می‌تواند جبران شود برای همین باید در بهترین شرایط روحی و جسمی راهی ایران شویم و تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا بعد‌ها حسرت این فرصت را نخوریم». ژاوی که برای چهارمین بار در یکی، دو سال گذشته راهی تهران می‌شود تا در ورزشگاه آزادی به میدان برود، از سختی‌های بازی مقابل تماشاگران ایرانی صحبت کرد و گفت: «واقعاً جو حاکم بر ورزشگاه آزادی سنگین است. در فوتبال اروپا از این قبیل ورزشگاه‌ها و تماشاگران زیاد دیده می‌شود، اما شرایطی که ایرانی‌ها در حمایت از تیم‌های خود ایجاد می‌کنند، اصلاً توصیف‌شدنی نیست. به نظرم ما با تجاربی که از بازی‌های قبلی داشتیم، می‌توانیم در مصاف با پرسپولیس شانس بازگشت به جریان بازی‌ها و رسیدن به فینال را پیدا کنیم». 
ژاوی هرناندز برای چهارمین بار هفته آینده با کاروان السد وارد تهران می‌شود. دو بار از این مصاف‌ها با استقلال بود که یک شکست در ضربات پنالتی و یک برد ۳ بر یک در مرحله قبلی این فصل به همراه داشت، اما در مصاف با پرسپولیس دفعه اول با گل به خودی پورعلی‌گنجی شکستی دیگر در کارنامه کاپیتان پرافتخار کاتالان‌ها به ثبت رسید تا جدال سه‌شنبه آینده با قهرمان ایران برای او جنبه حیثیتی‌تری به خود بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpeea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره عالی بیرانوند و تحلیل فنی عملکرد ستاره ملی پوش مقابل السد / نقش کلیدی رونالدو در به بلوغ رسیدن ستاره پرسپولیس