تاریخ انتشار: 1397/07/23 23:47
کد خبر: 126167

اسپانیا2-انگلیس3؛استرلینگ و راشفورد کار حریف را ساختند!

استرلینگ 2 بار و راشفورد یک بار دروازه ده خیا را باز کردند تا در نیمه اول، دوئل منچستری های این بازی به نفع مهاجمان رقم بخورد.
اسپانیا2-انگلیس3؛استرلینگ و راشفورد کار حریف را ساختند!

در شرایطی که شاگردان لوییز انریکه صاحب توپ و میدان بودند، انگلیسی ها روی یک حرکت سریع موقعیت گل خلق کردند و موفق به گلزنی شدند. اریک دایر توپ را برای راشفورد فرستاد و او از سمت چپ با ارسال پاسی دقیق، استرلینگ را صاحب توپ کرد تا مهاجم سرعتی تیم منچسترسیتی صاحب فرصتی بسیار خوب شود و با ضربه ای دقیق گلزنی کند.

ضربه استرلینگ در این صحنه بسیار محکم و دقیق بود، شاید مدافعان اسپانیا هم انتظار نداشتند او انقدر سریع ضربه را بزند و تصور می کردند او بیشتر به دروازه ده خیا نزدیک خواهد شد. اسپانیایی ها ابتدا معتقد به آفساید بودند اما تصاویر آهسته نشان داد که تصمیم کمک داور بازی درست بود و استرلینگ به زیبایی از تله آفساید گریخته بود.

14 دقیقه پس از این گل هم نوبت راشفورد بود که دروازه اسپانیا را باز کند. مدافعان قرمزپوش در دقیقه 30 از کنترل هری کین ناکام ماندند و نتوانستند توپ او را گرفته یا قطع کنند و کاپیتان سه شیرها پاسی هنرمندانه و تماشایی برای راشفورد ارسال کرد تا او در مقابل دروازه اسپانیا چاره ای جز گل زدن نداشته باشد.

در شرایطی که انگلیسی ها مسرور از گل دوم بودند، شاگردان ساوت گیت بار دیگر اسپانیا را شگفت زده کردند و توانستند یک موقعیت دیگر را هم تبدیل به گل کنند. این بار هری کین از آفساید فرار کرد و به صورت والی توپ را به استرلینگ سپرد تا این مهاجم سیه چرده و کوتاه قامت گل دوم خودش و گل سوم انگلیس را به ثمر برساند.

نکته جالب گل اول همکاری بازیکنان تیم های منچستریونایتد و منچستر سیتی روی این گل بود و همچنین دروازه بان اسپانیا هم که داوید ده خیا، گلر شماره یک شیاطین سرخ است. گل دوم را هم یک یونایتدی وارد دروازه ده خیا کرد تا هم‌بازیان این دروازه بان در لیگ جزیره، در چارچوب یک بازی ملی برابرش خوش بدرخشند و فعلا این دوئل را به نفع خود رقم بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvzxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی دو تیم اسپانیا و انگلیس