تاریخ انتشار: 1397/07/30 10:00
کد خبر: 125316

بازیکن PSG به هیچ وجه حاضر نشد مقابله به مثل کند

بعد از برگزاری کنفرانس خبری غیرمنتظره‌ی رؤسای ارشد بایرن مونیخ که اولی هوینس رئیس بایرن در آن انتقادهای سختی به خوان برنات، بازیکن سابق این باشگاه مطرح کرده بود، این بازیکن اسپانیایی پاری سن ژرمن به آقای هوینس پاسخی متفاوت داد.
بازیکن PSG به هیچ وجه حاضر نشد مقابله به مثل کند

وزنامه‌ی بیلد با انتشار گزارشی انتقادهای تند اولی هوینس از خوان برنات را یادآوری کرده و سپس مدعی شد که خوان برنات اسپانیایی بلافصله پاسخ دندان‌شکنی به هوینس داده، اما پاسخی که متفاوت بوده : پاسخ با عمل نه با حرف.

بیلد معتقد است این دفاع چپ اسپانیایی باشگاه پاری سن ژرمن در جریان پیروزی 5-0 این تیم مقابل آمیان با دادن یک پاس گل و نقش‌آفرینی موثر در یکی دیگر از گلهای تیمش نشان داده که چه بازیکن بزرگی است و البته بعد از بازی با پاسخ ندادن به انتقادهای اولی هوینس نشان داده که شخصیت بزرگی هم دارد.

چرا که بعد از پایان بازی PSG و آمیان، خبرنگاران برنات را دوره کرده بودند و از او می‌خواستند به حرفهای تند هوینس واکنش نشان دهد ولی خوان برنات به هیچ وجه حاضر نشد مقابله به مثل کرده و با حرفهای تند پاسخ اولی هوینس را بدهد. برنات تنها گفت:" بله این حرفها را شنیده‌ام ولی چیزی ندارم که درباره‌اش بگویم. به من از بچگی آموخته‌اند که همیشه خدا را شکر کنم و راضی باشم".

برنات در ادامه و در مقابل اصرار خبرنگارها برای اظهارنظر گفت:" من همیشه قدردان بایرن مونیخ و هوادرانش خواهم بود و از آنها به خاطر چهار سالی که اجازه دادند در آن باشگاه بازی و زندگی کنم از آنها سپاسگزارم. من برای مردم باواریا بهترین آرزوها را دارم. من از دوران زندگی‌ام در آنجا خاطرات خیلی خوبی دارم که از به خاطر آوردن‌شان لذت می‌برم".

 

این در حالی است که هوینس به دلیل اینکه برنات در فصل تابستان جاری به پاری سن ژرمن منتقل شده به او حمله کرده و گفته بود:" برنات فصل گذشته در بازی ما با سویا در چمپیونزلیگ که با شکست 2-1 ما تمام شد افتضاح بازی کرد و به تنهایی عامل شکست  ما در آن بازی بود. شکستی که عملاً ما را تا آستانه‌ی حذف شدن پیش برد. همانجا بود که تصمیم گرفتیم از شر خوان برنات خلاص شویم چون نزدیک بود باعث حذف‌مان از چمپیونزلیگ بشود".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pp5na

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حمایت مدیران باشگاه بایرن مونیخ از نیکو کواچ/ خبری از ونگر نشد