تاریخ انتشار: 1397/07/30 15:28
کد خبر: 125264

واکنش بوفون به نیمکت‌نشینی در پاری‌سن‌ژرمن

فوتبال جهان - جان‌لوئیجی بوفون می‌گوید از اینکه به دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شده، ناراحت نیست.
واکنش بوفون به نیمکت‌نشینی در پاری‌سن‌ژرمن

جان لوئیجی بوفون می‌گوید از اینکه توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن آلفونسه آرئولا را به عنوان دروزاه‌بان اول تیمش انتخاب کرده ناراحت نیست. بوفون در این فصل 6 بازی برای تیم تحت هدایت توماس توخل انجام داده، تنها 3 گل خورده و سه بار هم کلین شیت کرده است. با این حال او چندین هفته است که جای خود در ترکیب اصلی را به آرئولا داده است.

بوفون گفت: این وضعیت برای من راضی کننده است چون با این هدف که در هر فصل 70 بازی انجام دهم به اینجا نیامده‌ام اما دوست دارم به وقتش بازی کنم و عملکردی با کیفیت ارائه کنم. من فکر می‌کنم که برای ساختن تیمی قوی، PSG می‌بایست دو دروازه‌بان قوی داشته باشد. فقط کافیست به رئال مادرید نگاه کنید. آینده تیم‌های بزرگ اینگونه است: داشتن دو دروازه‌بان سطح بالا و پیدا کردن راهی برای راضی نگه داشتن هر دوی آنها. من نمی‌دانم که اگر 20 ساله بودم به وضعیت فعلی‌ام چگونه واکنش نشان می‌دادم اما الان در سن 40 سالگی این وضعیت برایم عالی است.

بوفون در ادامه اعتراف کرد که تحت تأثیر عملکرد هم‌تیمی فرانسوی جوانش کیلیان امباپه قرار گرفته و برای او آینده درخشانی متصور است. او گفت: امباپه اگر انگیزه‌اش را برای شماره یک بودن حفظ کند، همینطور تلاش کند به یک قهرمان بزرگ تبدیل شود و با تواضع به پیشرفتش ادامه دهد، یک دوران بازیگری باورنکردنی خواهد داشت و منظور من از باورنکردنی این است که او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خواهد شد. حفظ ذهنیت درست مهمترین چالش است چون او هنوز خیلی جوان است و شاید 15 سال دیگر بازی کند. داشتن یک ذهنیت درست برای مدتی طولانی آسان نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pp5ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مودریچ به احتمال دریافت توپ طلا