تاریخ انتشار: 1397/08/01 12:49
کد خبر: 125134

مجید حسینی تاثیرگذارتر ستاره های گرانقیمت ترابزون اسپور

نشریه ترکیه‌ای از مجید حسینی به عنوان ستاره جدید تیم فوتبال ترابزون‌اسپور یاد کرد.
مجید حسینی تاثیرگذارتر ستاره های گرانقیمت ترابزون اسپور

و به نقل از سایت روزنامه «دامگا» ترکیه، مجید حسینی با عملکردش که هر روز بهتر می‌شود، بیشتر از هر بازیکن دیگری در ترابزون‌اسپور نظرها را به خود جلب کرده است. این بازیکن ایرانی در بازی شب گذشته آبی‌‌وعنابی‌ها مقابل ارزروم‌‌اسپور بهترین بازیکن تیم بود.

مجید حسینی که ترابزون‌اسپور این فصل برای به خدمت گرفتنش دشواری‌های زیادی را پشت‌سر گذاشت، عملکردش در هر بازی بهتر و بهتر می‌شود. این مدافع جوان که در بازی اول ترابزون‌اسپور حضور نداشت و سپس دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، هر موقع که در زمین بوده، تفاوت را با حضورش در میدان رقم زده است.

مجید حسینی از خیلی از ستاره‌های ترابزون‌اسپور که دستمزد بیشتری از وی دریافت می‌کنند، تأثیرگذارتر بوده است. خصوصیاتی همچون شرکت او در حملات کلیدی، جهت دادنش به بازی، حرکت پا به توپش در کارهای هجومی تیم، رد و بدل کردن توپ با هم‌تیمی‌هایش و داشتن چهره یک رهبر در تیم، نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است.

مجید حسینی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهد بود که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد. این فوتبالیست جوان هم در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد حمایت قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj5do

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دی‌ماریا به لیگ برتر بازمیگردد؟