تاریخ انتشار: 1397/08/02 20:18
کد خبر: 124890

بارسلونا این ستاره را فدای لیونل مسی کرد

بارسلونا می توانست حالا صاحب یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیای فوتبال در عصر حاضر باشد.

 اگرچه در ماه های اخیر اخبار و شایعات فراوانی در مورد احتمال انتقال مائورو ایکاردی به رئال مادرید شنیده می شود، اما مهاجم گلزن نراتزوری سالهای رشد و یادگیری خود را در خانه رقیب یعنی بارسلونا طی کرد.

ایکاردی در سن 15 سالگی راهی آکادمی لاماسیا شد اما طی 2 سال زندگی در شهر بارسلون، بهایی به این مهاجم جوان داده نشد و در نهایت ایکاردی برای تحقق رویاهای خود راهی سمپدوریا و در ادامه اینترمیلان شد.

در آن مقطع بارسلونا که سیستم آموزشی خود برای مهاجمان را بر پایه بازی کردن کنار لیونل مسی قرار داده بود، معتقد بود مائورو ایکاردی نمی تواند نقش شماره 9 کاذب را به خوبی در ترکیب بلوگرانا ایفا کند و در حقیقت با فلسفه این باشگاه همخوانی ندارد و به همین دلیل اجازه جدایی او خیلی راحت صادر شد.

با مرور ترکیب بارسلونا در سالهای اخیر درمی یابیم که مهاجمانی چون ساموئل اتوئو، زلاتان، داوید ویا و لوییس سوارز همگی یا باید خودشان را با لیونل مسی تطبیق می دادند و یا فرصت زیادی برای درخشش به آنها در نوکمپ داده نمی شد.

به هر حال مائورو ایکاردی که حالا یکی از گلزنان برتر تاریخ باشگاه اینتر در سن 25 سالگی به شمار می آید، می توانست امشب در ترکیب بارسلونا بازی کند اما عدم همخوانی با لیونل مسی، وی را مجبور به مهاجرت به ایتالیا کرد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rp7ly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی به رکورد یک رئالی رسید