تاریخ انتشار: 1397/08/03 09:17
کد خبر: 124829

اسپالتی:اگر می‌خواهیم که تیم خوبی باشیم باید به نتایج دیگر تیم ها توجه نکنیم

سرمربی اینتر از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بارسلونا راضی نیست.
اسپالتی:اگر می‌خواهیم  که تیم خوبی باشیم باید به نتایج دیگر تیم ها توجه نکنیم

و به نقل از مدیاست، روند خوب اینتر در هفته‌های اخیر قطع شد. این تیم که برای دیدار با بارسلونا راهی اسپانیا شده بود با دو گل تن به شکست داد. اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی، گفت: شجاعت لازم را برای پیروز شدن و ارائه یک بازی خوب نداشتیم. به عنوان مثال در نیمه نخست اصلا نتوانستیم که توپ را حفظ کنیم. مشکل فردی در این بازی وجود نداشت. اگر به بازی نگاهی داشته باشیم به خوبی می فهمیم که مشکل ما این بود که نمی‌دانستیم در زمین چه چیزی می خواهیم.

او ادامه داد: وقتی در میدان هدفی نداشته باشید نتیجه هم نمی‌گیرید. البته بهتر است که این را  بگویم بازی خوب بارسلونا باعث شد تا ما نتوانیم بازی همیشگی خودمان را در این دیدار به نمایش بگذاریم. در داربی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در دیدار امشب اصلا نمی‌توانستیم به حریف فشار بیاوریم.

اسپالتی در پایان به وضعیت تیمش در جدول رده‌بندی اشاره کرد و گفت‌: وضعیت ما خوب است. با تساوی تاتنهام و آیندهوون وضعیت خوبی داریم. اگر می‌خواهیم  که تیم خوبی باشیم باید به نتایج دیگر تیم ها توجه نکنیم.

در این گروه بارسلونا با 9 امتیاز و اینتر هم با شش امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جای دارند و تاتنهام و آیندهوون هم تنها یک امتیاز دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al6kv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جدایی ستاره بارسلونا به علت مصدومیت های متوالی