تاریخ انتشار: 1397/08/05 14:45
کد خبر: 124456

برنده ال کلاسیکو از دید گریزمان

آنتوان گریزمان معتقد است که بارسلونا بدون لیونل مسی هم می‌تواند رئال مادرید را شکست دهد.
برنده ال کلاسیکو از دید گریزمان

تیم فوتبال بارسلونا در شب میزبانی‌اش از رئال مادرید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری مهره‌ای کلیدی مانند لیونل مسی را در اختیار ندارد اما آنتوان گریزمان فکر نمی‌کند که نبود این ستاره آرژانتینی باعث ناکامی آبی‌و‌اناری‌ها شود.

گریزمان درباره حساس‌ترین دیدار هفته دهم لالیگا که فردا (یکشنبه) در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود، گفت: خب، به نظرم این بازی مثل همه ال‌کلاسیکو‌ها یک بازی خوب و زیبا خواهد شد. حیف شد که مسی نمی‌تواند برای بارسلونا بازی کند اما این تیم بازیکنان دیگری هم دارد که با آنها بازی را ببرد. در طرف دیگر رئال مادرید نیاز دارد بازی را ببرد تا از وضعیت فعلی‌اش خارج شده و حرکتی رو به جلو داشته باشد. فکر می‌کنم بازی تماشایی‌ خواهد شد.

گریزمان ادامه داد: ما در اتلتیکو هم مانند هر سال داریم می‌جنگیم. سال گذشته ما نایب قهرمان شدیم و باید همین روند را ادامه دهیم. باید به کارمان ادامه و نشان دهیم که می‌‌توانیم نزدیک مدعیان باشیم.

ال‌کلاسیکو فردا از ساعت 18:45 به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ در حالی برگزار می‌شود که برای اولین بار از سال 2009 نه لیونل مسی و نه کریستیانو رونالدو در آن حضور ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exyk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشبینی لوپتگی به نتیجه گرفتن رئال مادرید در الکلاسیکو