تاریخ انتشار: 1397/08/06 00:08
کد خبر: 124373

شکست آمیان مقابل نانت در حضور قدوس

ملی پوش ایرانی آمیان فرانسه در جریان باخت تیمش مقابل نانت ۷۹ دقیقه در زمین حضور داشت.
شکست آمیان مقابل نانت در حضور قدوس

در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ لوشامپیونه فرانسه تیم آمیان که سامان قدوس را برای هفتمین بازی متوالی در ترکیب و به‌عنوان وینگر چپ در اختیار داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم دو لا لیکورن مقابل نانت رده هجدهمی که یک پله پایین‌تر از آنها در جدول بود، قرار گرفت.

یاران قدوس که بعد از پیروزی هفته نهم مقابل دیژون در دیدار اخیرشان با نتیجه ۵ بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن شکست خورده بودند، امشب هم با گل‌های گابریل بوسچیلیا و ایمیلیانو سالا در دقایق ۱۵ و ۷۱ با نتیجه ۲ بر صفر عقب افتادند.

سامان قدوس در دقیقه ۷۹ به‌عنوان سومین تعویضی آمیان جای خود را به رافا کورزاوا داد ولی دو دقیقه بعد تیمش موفق شد توسط متئو بودمر به گل برسد و اختلاف را کمتر کند، اما در نهایت با نتیجه ۲ بر یک در این مسابقه خانگی شکست خورد تا ۱۰ امتیازی بماند و با یک پله سقوط به رده هجدهم جدول لوشامپیونه فرانسه برود.

ستاره ایرانی آمیان که در لیگ لوشامپیونه ۳ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده، امشب برابر نانت نهمین بازی فصل خود را برای تیمش انجام داد که با ۲۵ پاس صحیح، یک پاس بلند، سه سانتر دقیق، سه برتری در نبردهای تن به تن و یک بار گرفتن خطا عملکرد متوسطی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kpdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه فرانسوی خواهان به خدمت گرفتن ستاره ایرانی شد