تاریخ انتشار: 1397/08/06 00:25
کد خبر: 124371

اختصاصی/ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو؛ گوی و میدان برای درخشیدن دیگران

امروز 18:45 دقیقه، ال کلاسیکو دیگری برگزار می شود که این بار خبری از رونالدو مسی نخواهد بود.
 اختصاصی/ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو؛ گوی و میدان برای درخشیدن دیگران

 علی مسعودی؛ امروز 18:45 دقیقه، ال کلاسیکو دیگری برگزار می شود که این بار خبری از رونالدو مسی نخواهد بود. دیدار سنتی که پس از 9 سال نه مسی در آن حضور دارد و نه رونالدو که همیشه قبل از مسابقه اکثرا در مورد تقابل این دو ابر فوتبالیست حرف می زدند و منتظر درخشش آنها می شدند.

رکورداران توپ طلا و گلزنی در الکلاسیکو که همیشه تماشاگران چشم هایشان را به ساق های آنها می دوختند تا ببینند کدام بازیکن گل اول را می زند و چه اتفاقی رخ می دهد. در این چند سال هر کسی می خواست در خصوص ال کلاسیکو حرف بزند، بیشتر در مورد مسی و رونالدو حرف می زد تا در رابطه با رئال و بارسا. این دو فوق ستاره در همین 9 سال هر چه افتخارات فردی که می خواستند، جمع کردند و حتی یک توپ طلا هم به دیگران ندادند تا ثابت کنند، چرا ال کلاسیکو را به دو ستاره ربط می دادند و بیشتر در مورد تقابل مسی و رونالدو حرف می زدند؟!

قطعا حساسترین و بزرگترین بازی لیگ های دنیا، حال و هوای دیگری خواهد داشت. رونالدو پس از 9 سال رئال را ترک کرده و به یوونتوس ایتالیا رفته و مسی هم که از ناحیه آرنج دست مصدوم شده و از روی سکو ال کلاسیکو را تماشا خواهد کرد. قطعا خیلی ها حسرت نبود این دو ستاره را خواهند خورد، حتی خود رونالدو و مسی هم چنین حسی را خواهند داشت. این چند سال یک عادت شده بود که همیشه مسی و رونالدو را در زمین ببینیم و از باری آنها لذت ببریم. مسابقه ای که حتی در گرفتن توپ طلا هم تاثیر گذار بود و هنوز هست که مسی و رونالدو نیز با انگیزه خاصی به زمین می رفتند و به دنبال درخشش در آن بودند. حال در غیاب دو ستاره باید دید کدام یک از بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا چهره برتر میدان خواند شد؟

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۷_۲۳-۵۰-۰۳

بیل، ایسکو، مودریچ، راکتیچ، سوارز، کوتینیو و یا دیگر مهره ها که زیر سایه غایبان بزرگ امروز  بیرون بیایند و خودی نشان دهند.فعلا در این فصل حال و هوای دو تیم هم در لالیگا چندان مناسب نیست و رئال لوپتکی به هر تیمی "نه" نمی گوید و چه در خانه و چه خارج از خانه به راحتی می بازد. بارسای والورده هم با اینکه در صدر جدول قرار دارد ولی آسیب پذیر نشان داده و به سختی امتیاز می گیرد.

خیلی ها ال کلاسیکو را آخرین فرصت لوپتکی برای اخراج نشدن می دانند. چون اگر رئال این بازی را ببازد به احتمال زیاد پرز حکم برکناری سرمربی اش را صادر می کند و درب خروجی را به لوپتکی نشان می دهد. اگر هم برنده بازی باشد فعلا جایگاه او سفت می شود و مدت ها خبری از اخراجش نخواهد بود.

در سوی مقابل والورده هم با اینکه هنوز چه در لیگ قهرمانان اروپا تیمش صدرنشین گروه است و هم در لالیگا ولی این مربی جایگاه مستحکمی در بارسلونا ندارد و بحث هایی مبنی بر برکناری اش او مطرح می شود. در هر حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت این مسابقه چه می شود و آیا ال کلاسیکو قربانی می گیرد یا اینکه اتفاق دیگری رخ می دهد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvngb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا 2-2 رئال؛ قهرمان ده نفره باج نداد/ داور همه چی راخراب کرد
در شب گلزنی مسی و رونالدو