تاریخ انتشار: 1397/08/07 21:19
کد خبر: 124094

راموس علیه کاسمیرو جبهه گرفت

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید پس از باخت سنگین در ال کلاسیکو وضعیت تیمش را اصلا مناسب نمی‌داند.
راموس علیه کاسمیرو جبهه گرفت

 در همین بین پس از پایان بازی رئال با بارسلونا که منجر به باخت سنگین ۵-۱ کهکشانی‌ها شد، کاسمیرو با وجود ناراحتی بسیار از وضعیت ناامید کننده تیمش صحبت‌هایی به میان آورد که موجب ناراحتی و عصبانیت برخی از بازیکنان رئال به خصوص راموس شد.

سرخیو راموس که عملکرد ناامید کننده‌ای مقابل بارسا داشت در خصوص صحبت‌های هم‌تیمی‌اش اظهار داشت: بالاخره شرایط بحرانی برای هر تیمی اتفاق می‌افتد و حال گریبان‌گیر ما شده است. حرف‌هایی که کاسمیرو پس از پایان بازی به زبان آورد اصلا درست و مناسب نبود. باید تمام بازیکنان تیم آرامش خود را حفظ کنیم و انگشت اتهام را به سوی تنها یک نفر دراز نکنیم. همه ما باور داریم که خیلی بهتر از این می‌توانیم بازی کنیم، تنها باید کمی به خود مسلط باشیم.

وی افزود: حال که شرایط بحرانی است ما نباید راجع به رفتن یا ماندن سرمربی تیم صحبت کنیم، تنها تصمیم گیرنده نهایی رئیس باشگاه است. ال کلاسیکو را باختیم و بد هم باختیم، به طوری که فاصله امتیازی بین ما کمی بیشتر شده است. به جز حدود ۱۵ دقیقه بقیه بازی دست بارسا بود. باید هر چه زودتر نقاط ضعف تیم برطرف شود تا بیشتر از این از کورس رقابت عقب نمانیم.

سرخیو راموس در خصوص قهرمانی در لالیگا افزود: به نظرم اصلا قهرمانی از دستمان نرفته است. لیگ تازه اولش است و بازی‌های زیادی باقی مانده است. من لالیگاهایی را بردم که ۱۰ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم. باید سرمان را بالا بگیریم و با تلاش بیشتر نتایج گذشته خود را جبران کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvlmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس:باید منتظر بمانیم/هنوز چیزی اعلام نشده است!