تاریخ انتشار: 1397/08/08 10:14
کد خبر: 124052

پیرلو:عاشق مربی‌گری هستم

آندره‌آ پیرلو ستاره‌ی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس می‌گوید ممکن است در آینده مربی فوتبال شود و بخت خود را در دنیای مربی‌گری بیازماید.
پیرلو:عاشق مربی‌گری هستم

پیرلو ستاره‌ی محبوب و خوش‌تکنیک ایتالیایی در سالهای طولانی حضورش در ترکیب آزوری و همچنین در ترکیب راه راه پوشان یوونتوس به عنوان یکی از خلاق‌ترین و خوش‌فکرترین فوتبالیست‌های دنیا شناخته می‌شد. به همین خاطر بسیاری انتظار داشتند پیرلو بعد از بازنشستگی از فوتبال حرفه‌ای به عنوان بازیکن، از کسانی باشد که خیلی زود به دنیای مربی‌گری وارد شده و از دانش خود برای پیشرفت در این حوزه‌ی شغلی استفاده می‌کنند.

ولی خبری از ورود این ستاره‌ی بزرگ ایتالیایی به جرگه‌ی مربیان شنیده نشد تا هواداران او بارها و بارها این سوال را مطرح کنند که پیرلو چرا نمی‌خواهد به کوران روز فوتبال دنیا برگردد و این بار به عنوان مربی توانایی‌ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارد. آندره‌آ پیرلو در مصاحبه‌ی با شبکه‌ی اسکای ایتالیا در پاسخ به سوالی درباره‌ی اینکه احتمال اینکه در آینده به جرگه‌ی مربیان وارد شود چقدر بالا است گفت:" من امسال تابستان در دوره‌ی مربی‌گری شرکت کردم. فقط یک دوره‌ی پیشرفته مانده که باید آن را هم پشت سر بگذارم. اشتباه نکنید، من عاشق مربی‌گری هستم ولی نمی‌دانم که شخصاً این کار را انجام خواهم داد یا نه. برای گرفتن این تصمیم به زمان بیشتری نیاز دارم".

 

پیرلو در ادامه‌ی این مصاحبه گفت:" ولی اگر تصمیم بگیرم مربی بشوم شک نکنید که با تمام وجود برای موفق شدن تلاش خواهم کرد".

 

وقتی از پیرلو درباره‌ی کارنامه‌ی گنارو گتوزو به عنوان مربی میلان سوال شد او گفت:" گتوزو خیلی موفق بوده و کارش را خوب انجام داده. همه‌ی بازیکنان میلان به او گوش می‌دهند".

 

در ادامه مصاحبه‌کننده نظر پیرلو را درباره‌ی فصل جدید چمپیونزلیگ می‌پرسد و پیرلو جواب می‌دهد:" به نظر من لیورپول، بارسلونا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و یوونتوس بخت‌های اصلی قهرمانی امسال هستند. ولی لیگ ایتالیا داستان متفاوتی دارد چون یوونتوس در ایتالیا چند سر و گردن از تیمهای دیگر بالاتر است".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oyoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیرلو- ویدال- پوگبا کجا، این هافبک‌ها کجا
مارچلو لیپی: