تاریخ انتشار: 1397/08/08 13:12
کد خبر: 124018

واکنش گواردیولا به اخراج لوپتگی از رئال مادرید

سرمربی منچسترسیتی به اخراج لوپتگی از رئال مادرید واکنش نشان داد و از برد مهم برابر تاتنهام گفت.
واکنش گواردیولا به اخراج لوپتگی از رئال مادرید

در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی توانست با نتیجه یک بر صفر برابر تاتنهام به برتری برسد.

منچسترسیتی اکنون شش بازی پیاپی است که در لیگ برتر توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. شاگردان گواردیولا با این نتیجه همچنان به رقابت خود با لیورپول و چلسی بر سر صدرنشینی ادامه دادند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره برکناری لوپتگی از رئال مادرید گفت: برای لوپتگی خیلی متاسفم. او دوست من و انسانی فوق العاده است. با این حال فوتبال همین است و مربیان وظیفه دارند برنده شوند و ماندن در تیم‌هایی چون بارسلونا و رئال مادرید آسان نیست. به زودی با او تماس می‌گیرم و از حال و احوالش جویا می‌شوم. فوتبال خیلی ساده است. مربیان باید برنده شوند و اگر موفق نشوند اخراج می‌شوند. 

سرمربی منچسترسیتی اضافه کرد: زمین بازی شرایط خوبی نداشت و اگر شرایط زمین خوب بود قطعا گل‌های بیشتری در این دیدار می‌دیدیم. من معتقدم توپی که اریک لاملا از دست داد به خاطر زمین بود و اگر زمین بازی شرایط خوبی داشت، تاتنهام به گل می‌رسید. با این وجود به دو تیم تبریک می‌گویم. این تاتنهام یکی از فیزیکی‌ترین تیم‌هایی بود که من در دوران مربیگری با آن روبرو شدم. تاتنهام تیم خوب و باکیفیتی است و من همیشه این تیم را تمجید کردم و معتقد هستم یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌هایی است که در لیگ برتر هستند.

شاگردان پپ گواردیولا باید پنج‌شنبه در جام اتحادیه برابر فولام دیدار کنند و در ادامه در لیگ برتر، یک‌شنبه به دیدار ساوتهمپتون خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgxqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوءظن مورینیو؛ ژوزه به دنبال جاسوس تیم