تاریخ انتشار: 1397/08/09 09:32
کد خبر: 123926

لوپتگی شوکه شد!

خوزه رامون دلا مورنا یکی از روزنامه‌نگاران برجسته‌ی اسپانیایی فاش کرد که خولن لوپتگی وقتی خبر اخراج خود را دریافت کرده شوکه شده چرا که به هیچ وجه انتظار چنین خبری را نداشته.
لوپتگی شوکه شد!

آقای دلا مورنا که یکی از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران اسپانیا به حساب می‌آید در گفتگو با رادیوی اوندا سرو، دومین رادیوی بزرگ اسپانیا گفت که لوپتگی در واقع انتظار داشته مدیران ارشد رئال با او تماس گرفته و به او اطمینان بدهند که از حمایت باشگاه برخوردار است و باید با قدرت به کارش ادامه دهد. برای همین وقتی لوپتگی درمی‌یابد که از طرف مدیران باشگاه عزل شده است، شوکه شده و نمی‌تواند باور کند که رئال مادرید به همین سادگی او را کنار گذاشته است.

دلا مورنا با حضور در برنامه‌ی ترانزیستور که از شبکه‌ی رادییویی اوندا سرا پخش می‌شود به این موضوع اشاره کرد که در زمان اعلام حکم اخراج لوپتگی به او، تنش در کمپ رئال به اوج رسیده بوده و مسئولین ارشد این باشگاه اسپانیایی به خصوص فلورنتینو پرز به این نتیجه می‌رسند که کاهش تنش‌ها از هیچ راه دیگری به جز پایان دادن به کار خولن لوپتگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

 با اینحال، مربی اهل باسک رئال انتظار نداشته به این شکل از طرف باشگاه کنار گذاشته شود چرا که در هفته‌های اخیر هم با وجود نتایج ضعیف و دور از انتظار، روسای باشگاه رئال چه در خفا و چه در علن به لوپتگی اطمینان خاطر داده بودند که نگران نباشد و بداند که باشگاه از او حمایت خواهد کرد چرا که مسئولین باشگاه به توانایی و شایستگی او اطمینان دارند و می‌دانند که در نهایت موفق خواهد شد.

 

دلا مورنا گفت به همین علت بوده که لوپتگی مطمئن بوده بعد از شکست سنگین در ال‌کلاسیکو هم مسئولین رده اول باشگاه با او تماس خواهند گرفت و ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی بار دیگر او را از ادامه‌ی همکاری‌شان مطمئن خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kr7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدترین مربی سال 2018 مشخص شد