تاریخ انتشار: 1397/08/09 15:46
کد خبر: 123865

تصمیم مالکوم، انتقال قرضی یا دائمی در ژانویه

مالکوم، خرید برزیلی جدید بارسلونا چند ماه پس از پیوستن به این باشگاه قصد جدایی دارد.
تصمیم مالکوم، انتقال قرضی یا دائمی در ژانویه

رم با باشگاه بوردوی فرانسه برای جذب مالکوم بر روی قراردادی 40 میلیون یورویی به توافق رسیده بود تا این بازیکن 21 ساله‌ی باکیفیت را به پایتخت ایتالیا منتقل کند تا اینکه بارسا وارد میدان شد و قرار و مدارهای دو باشگاه را به هم زد.

درحالیکه همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید و مالکوم قرار بود سوار هواپیما شده و به رم پرواز کند، بارسا در آخرین لحظات پیشنهاد دیگری به باشگاه فرانسوی ارائه داد که پذیرفته شد. به این ترتیب بود که ستاره‌ی پرخواهان برزیلی از نیوکمپ سر در آورد. 

چند ماه بعد اما این بازیکن نتوانسته در ترکیب آبی اناری ها برای خود جای پیدا کد. در این مدت او یا مصدوم بوده و یا نیمکت نشین. مالکوم تنها 25 دقیقه در این فصل برای بارسا به میدان رفته است که برای خریدی 41 میلیون یورویی، آماری بسیار اندک است.

امروز نشریه موندودپورتیوو، نزدیک به باشگاه بارسلونا گزارش داد که مالکوم در گفت و گوی شخصی با والورده(سرمربی بارسا) از وی خواسته تا در انتقالات زمستانی، مجوز جدایی اش را صادر کند تا او بتواند قرضی یا دائمی راهی تیمی دیگر شود. مالکوم گفته است که احساس می کند در بارسلونا به وی فرصت کافی تا انتهای فصل داده نخواهد شد.

سرمربی بارسا در پاسخ، از عملکرد مالکوم در تمرینات ابراز رضایت کرده اما صادقانه به وی گفته است که در حال حاضر بازیکنانی دیگر را در پست او مدنظر دارد.

مالکوم امشب در برابر لئونسا، اولین بازی خود برای بارسا به عنوان بازیکن ثابت را تجربه خواهد کرد. گفته می شود که او از تاتنهام پیشنهادی جدی دریافت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqvaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکن کلیدی رم 5 ساله تمدید کرد