تاریخ انتشار: 1397/08/11 14:10
کد خبر: 123575

خط و نشان مدافع کاشیما برای پرسپولیس / صد در صد قهرمانیم!

ماساکو مدافع کلیدی کاشیما انتلرز که یکی از رهبران این تیم به حساب می‌آید می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش بدون تردید قهرمان آسیا خواهند شد و جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
خط و نشان مدافع کاشیما برای پرسپولیس / صد در صد قهرمانیم!

 کاشیما آنتلرز فردا در حالی در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس می‌رود که ماساکو مدافع این تیم که یکی از بهترین بازیکنان کاشیما به حساب می‌آید می‌گوید حساب ویژه‌ای روی نبرد حساس فردا باز کرده است.

ماساکو که در آخرین بازی کاشیما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سوون کره‌ی جنوبی تعویض شده بود و از تعویض خود ناراحت بود در آخرین بازی کاشیما در لیگ برتر ژاپن،  جی‌لیگ، به میدان فرستاده شد. کارشناسان ژاپنی می‌گویند کادر فنی کاشیما می‌خواسته به این ترتیب ناراحتی ماساکو را برطرف کند چرا که می‌داند برای موفقیت در مقابل پرسپولیس به حضور پرروحیه‌ی او در زمین نیاز دارد.

ماساکو بعد از حضور در آخرین بازی تیمش در جی‌لیگ به خبرنگاران گفت:" امروز از عملکرد خودم راضی بودم. همه می‌گویند مشخص بوده که چقدر برای پیروزی تیم تلاش کرده‌ام. تعداد دفعاتی که در ضدحمله‌ها شرکت کردم اثبات این ادعا است. از این به بعد دیگر همه‌ی حواس ما به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا معطوف خواهد بود".

ماساکو ضمن بیان اینکه پیروزی در آخرین بازی لیگ ژاپن روحیه‌ی کاشیما را بسیار بالا برده بعد از این بازی به خبرنگاران گفت:" پیروزی بعدی ما بدون شک فتح لیگ قهرمانان آسیا است. ما موفق می‌شویم. هیچ نتیجه‌ای به جز پیروزی مقابل پرسپولیس در خانه‌ی خودمان نمی‌تواند من را راضی کند".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rgxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحبت‌های‌گرشاسبی پیش‌از دیدار پرسپولیس‌و کاشیما