تاریخ انتشار: 1397/08/12 23:27
کد خبر: 123328

دیدار تماشایی آرسنال و لیورپول با تساوی 1-1 به پایان برسد

آرسنال و لیورپول در جدالی مهیج و تماشایی به تساوی 1-1 رضایت دادند.
دیدار تماشایی آرسنال و لیورپول با تساوی 1-1 به پایان برسد

آرسنال برای نزدیک شدن به صدر و لیورپول برای صدرنشینی موقت نیاز به پیروزی داشتند اما گل جیمز میلنر در دقایق پایانی با گل لاکازت پاسخ داده شد تا این دیدار تماشایی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت بازی در دقیقه 15 و روی ارسال بیرین ایجاد شد اما ضربه ژاکا توسط آلیسون مهار شد. یک دقیقه بعد و روی خروج اشتباه آلیسون، آرسنال می توانست به گل اول دست پیدا کند اما ضربه سر میخیتاریان با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 18 لیورپول توسط سادیو مانه به گل رسید اما کمک داور با تصمیمی بسیار مشکوک آفساید او را اعلام کرده و گل مردود شد.

در دقیقه 23 و با پاس صلاح، فن دایک پیش تاخته در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او توسط لنو دفع شد و ادامه مصطفی توپ را دور کرد.

در دقیقه 31 اوبامیانگ علیرغم فرصت خوبی که داشت ضربه ای نه چندان خوب راهی دروازه لیورپول کرد اما آلیسون توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 40 این بار آرسنال توسط لاکازت در دهانه دروازه به گل رسید اما این گل نیز با تصمیمی مشکوک آفساید اعلام شد.

اما در لحظات پایانی نیمه اول و روی ارسال میلنر، لیورپول بهترین فرصت را برای زدن گل اول پیدا کرد که ضربه سر فن دایک به دیرک برخورد کرد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم همانند 45 دقیقه اول جریان بازی آرام دنبال شد و اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد. اما لیورپول کم کم بر جریان بازی مسلط شده و در دقیقه 60 به گل رسید.

دفع توپ عجیب برند لنو باعث شد توپ در مقابل پای جیمز میلنر قرار بگیرد و او نیز با یک ضربه محکم موفق شد دروازه آرسنال را در لندن باز کند.

تنها دقایقی بعد از دریافت گل، توریرا می توانست گل تساوی آرسنال را به ثمر برساند اما ضربه او از درون محوطه با مهار تماشایی آلیسون همراه بود.

در دقیقه 74 لیورپول می توانست به گل دوم رسیده و خیال خود را راحت کند اما ضربه سر فن دایک روی توپ ارسالی با عکس العمل دیدنی لنو همراه شد.

اما در دقیقه 82 آرسنال به گل تساوی رسید. پاس عمقی ایوبی به لاکازت رسید و خروج آلیسون باعث شد این مهاجم فرانسوی با یک ضربه فنی و دقیق از گوشه محوطه گل تساوی را به ثمر برساند.

بلافاصله بعد از دریافت گل لیورپول می توانست به گل برتری دست یابد اما ضربه زیبای مانه با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت 2 تیم با تساوی 1-1 رضایت دهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ojke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 گل مشکوک در دیدار آرسنال و لیورپول