تاریخ انتشار: 1397/08/13 16:55
کد خبر: 123253

اظهارات سرخیو راموس درخصوص شادی پس ازگل متفاوتش

سرخیو راموس درباره خوشحالی‌اش پس از زدن گل دوم رئال مادرید به وایادولید توضیح داد.
اظهارات سرخیو راموس درخصوص شادی پس ازگل متفاوتش

سرخیو راموس پس از زدن گل پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل وایادولید، با ژست‌هایی متفاوت از همیشه خوشحالی کرد.

در این بازی هواداران ناراضی رئال مادرید بارها و بارها بازیکنان این تیم را هو کردند و این روند تا دقیقه 82 ادامه داشت زمانی که وینیسیوس با خوش‌شانسی و تغییر مسیر توپ موفق شد قفل دروازه حریف را بشکند. در ادامه راموس هم از روی نقطه پنالتی دومین گل بازی را زد و خیال رئال مادرید را از بابت کسب دومین پیروزی متوالی‌اش با هدایت سانتیاگو سولاری آسوده کرد.

راموس درباره شادی پس از گل متفاوتش گفت: زمانی که اوضاع آنطوری پیش نمی‌رود که شما نمی‌خواهید، باید آرامش‌تان را حفظ کنید و به از خودگذشتگی‌تان ادامه دهد. رئال مادرید باور داشت که می‌تواند بازی را ببرد و حریف هم تیمی بود که فوتبال خوبی ارائه می‌کرد. ما حال و هوای هواداران‌مان را درک می‌کنیم و به آنها به خاطر سوت‌‌ها و اعتراضات‌شان حق می‌دهیم و باید این روند را تغییر دهیم. نتیجه که بگیریم هواداران دوباره به ما اعتماد خواهند کرد.

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید ادامه داد: شادی پس از گلم ژستی از غرور و وقار رئال مادرید بود. ما ساعت‌های کار کرده بودیم تا این نتیجه را بگیریم. درون من نسبت به رئال مادرید غروری هست که اجازه داده رکوردهای زیادی به ثبت برسانم. همچنین من می‌خواستم این گل را به برادرم که هنوز در بستر بیماری است، تقدیم کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apejg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش آنچلوتی به قرعه بایرن برای تقابل با رئال مادرید