تاریخ انتشار: 1397/08/15 14:32
کد خبر: 122970

موراتا: قبلا وقتی موقعیتی خراب می کردم، به دنبال بهانه میگشتم

مهاجم اسپانیایی در این فصل عملکرد خوبی برای تیمش داشته است.
موراتا: قبلا وقتی موقعیتی خراب می کردم، به دنبال بهانه میگشتم

آلوارو موراتا، مهاجم باشگاه چلسی اذعان کرد که در گذشته به دلیل موقعیت هایی که از دست می داده، فقط به دنبال بهانه بوده ولی اکنون شرایط به این شکل نیست.

مهاجم اسپانیایی فصل گذشته موقعیت های خوبی را از دست می داد و همین مسئله باعث شد انتقادات زیادی به او وارد شود. او در این فصل زیر نظر مائوریتزیو ساری احیا شده و گل های متعددی برای تیمش به ثمر رسانده است.

به نقل از Goal، مهاجم 26 ساله در این خصوص بیان کرد:

مهم ترین مسئله این است که من در نهایت مسیر صحیح را پیدا کرده ام. در فوتبال شرایط جسمانی واقعا مهم است ولی سرزنی مهم ترین آنهاست. اگر شما سر زنی نکنید و در واقع ذهنیت تان خوب نباشد، به دردسر خواهید افتاد. من در یک برهه همه این مسائل را تجربه کردم. در واقع شرایطم به گونه ای بود که وقتی باران می بارید، عصبی می شدم. اگر موقعیتی خراب می کردم، با خود می گفتم به خاطر این بود که زمین خیلی خیس است. در واقع تنها به دنبال بهانه بودم و این چیز خوبی نبود.

وی افزود:

هرکسی می تواند یک دوره بد در زندگی اش تجربه کند ولی ما افراد مشهور هستیم و چیزهای زیادی داریم. گاهی اوقات مردم فکر می کنند ما انسان نیستیم و احساس و مشکلات نداریم. مهم ترین مسئله این است که شما تعادل مناسب را پیدا کنید. در حال حاضر به این امر دست یافته ام و بسیار خوشحالم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvkny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: اگر قول‌ها عملی نشود من دیگر نیستم