تاریخ انتشار: 1397/08/15 17:34
کد خبر: 122942

بارسلونا- اینترمیلان؛ جهنم مه آتزا در انتظار الورده و شاگردانش/ دیداری مهیج در غیاب مسی

دیدار مهیج و حساس اینترمیلان و بارسلونا امشب در ورزشگاه جهنم گونه جوزپه مه آتزا میلان برگزار می شود.
بارسلونا- اینترمیلان؛ جهنم مه آتزا در انتظار الورده و شاگردانش/ دیداری مهیج   در غیاب مسی

امین یزدانی؛ امشب و از ساعت۳۰ /۲۳ شاگردان احیا شده اسپالتی درهفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جهنم گونه جوزپه مه آتزا میلان،میزبان آبی اناری های بندر بارسلونا  خواهند بود.افعی ها بازی رفت را درغیاب مسی شاه مهره بارسا در نیوکمپ، قافیه را به بارسا باخته بودند و امشب درصدد تلافی شکست بازی رفت ،گام به میدان خواهند گذاشت.

 اینتر که اوایل فصل ،بسیار ناامید کننده ظاهر شده بودند، کم‌کم به انسجام تیمی، وحدت تاکتیکی، هماهنگی و هارمونی درکلیه خطوط تیمی اش دست یافت و پس از یووه دست نیافتنی، خود را به رده دوم جدول سری آ رساند.آنها حتی ناپولی چشم نواز را نیز پشت سرگذاشتند.

اسپالتی همواره در سبک مورد نظرش، از اصل غافل گیری و برنامه های نوگرایانه ای  بهره می گیرد و آن را لحاظ می کند تا حریف را بنوعی سورپرایز کند. این مربی باتجربه عامل اصلی ثبات وپایداری درتیم های تحت رهبری اش محسوب می شود.تنوع تاکتیک و تغییرات مدام درخطوط تیمی و تقسیم کار و انجام درست وظایف تیمی و فردی از جمله آنهاست.

اسپالتی به نظم تاکتیکی مشهور است و از خطوط میانی و حمله فوق العاده ای برخوردار است که ایکاردی آرژانتینی درمتن آن قرار دارد.آنها درفصل گذشته در آخرین دیدار سری آ،در یک بازی دراماتیک لاتزیو را در المپیکوی شهر رم، شکست دادند تا بجای شاگردان سیمونه اینزاگی جواز حضور درلیگ قهرمانان این معتبرترین رقابت های اروپایی را بدست آورند.آیا پس از مدت ها رویاهای اینتر این بار با اسپالتی جهت صعود به مرحله دوم بازی ها تحقق می یابد؟

دیدار امشب می تواند به نوعی این رویا را محقق کنند. اینتر درفصل تابستان چند بازیکن باکیفیت را جذب کرد تا بتواند دراین رقابت ها و سری آ طلسم پسا مورینیو را بشکند.گویی نفرین گوتمن مجاری که بنفیکا را درنوردید، گریبان اینتر را نیز گرفته است.اما اسپالتی مرد روزهای سخت ودشوار است و خونسردی او درکنار زمین ،برگ برنده اش بشمار می رود.اسپالتی می خواهد یک بار دیگر همانگونه که دی فرانچسکو درفصل گذشته یقه بارسا را درالمپیکو گرفت،او دربازی امشب  آنها را در مه آتزا زمین گیر کند.این دیداریقینا یک شب بیادماندنی‌ را رقم خواهد زد،زیرا  این بازی درغیاب اعجوبه ای بنام مسی نیز می تواند، آبستن  حوادث بسیاری باشد تا شاهد جدالی جذاب زیبا و مهیج باشیم.

اسپالتی بیشتر از مدل پایه ۱-۳-۲-۴ استفاده می کند که درطول بازی با توجه به تغییر فازها به دوشکل۳-۳-۴و ۱-۵-۴درمیآید.هندانوویچ/میراندا(اشکرینیار)دی فرای،ورسالیکو،آساموا/بروزویچ،وسینو،/پریشیچ،ناینگلان،پولیتانو/ایکاردی/ترکیب اولیه اش را تشکیل می دهند.

در آن سوی زمین شاگردان آبی اناری های والورده قرار دارند که به خوبی مرحله پسا مسی را تا اینجای کار پشت سرگذاشته اند و به تنهایی درصدر جدول لالیگا، آقایی می کنند.

آنها سه بازی فوق العاده را درغیاب مسی سپری کردند که اوج کارشان را می توان با درهم‌ کوبیدن رئال مادرید رقیب سنتی شان درنیوکمپ به خوبی بیاد آورد.بنابراین آنها هم اکنون در بهترین شرایط ممکن گام به زمین مه آتزا می گذارند،تا با شکست اینتری که سابقه سه بار قهرمانی دراین رقابت ها را یدک می کشد، خود فارغ البال گام به مرحله بعدی و حذفی این رقابت ها بگذارند.گرچه والورده ابتدای فصل را متزلزل نشان داد،اما اندک اندک توانست برنامه های تاکتیکی اش را درتیم و بازیکنان جدید جا بیندازد.

آنها پس از عبور از سد سویا  به صدر لالیگا رسیدند و ازسویی دیگر  پیشقراول تیم هایی هستند که در رقابت های چمپیونزلیگ در گروهش،قرار دارند. ازطرفی برگشت مسی به تمرینات گروهی ازجمله خبر خوش دیگری برای هواداران بارسا محسوب میشود.اما بازی دادن به نابغه آرژانتینی درسانسیرو ریسک بزرگی است،گرچه ممکن است والورده ،چنانچه مقابل اینتر عقب بیفتد،مسی را وارد زمین کند.

بارسلونا در دوران هدایت افعی ها توسط مورینیو ، خاطرات خوبی از جوزپه مه آتزا ندارند.آیا آنها فرصت را غنیمت خواهند شمرد تا انتقام آن دیدار مهم را بگیرند؟خواهیم دید.والورده دربازی امشب احتمالا تغییر مدل دهد و از سیستم پایه ۱-۴-۱-۴ استفاده کند که درطول بازی می تواند به مدل های متنوع ۱-۳-۲-۴و۳-۳-۴ وحتی ۲-۴-۴نیز درآید.ترشتگن/پیکه،لنگلت،سمدو،آلبا/بوسکتس/کوتینیو،راکتیچ،آرتور ملو،آرتورو ویدال/ سوارز/ آرایش اولیه اش را تشکیل دهند.البته هرگونه تغییر درترکیب دو تیم از سوی مربیان محتمل است‌.

 آمار و‌ارقام جزیی دوتیم را در زیر به اتفاق مرور می کنیم.

اینتر درطول یازده دیداری که برابر بارسا انجام‌داده،فقط موفق به 2 پیروزی شده است.افعی ها طی این ۱۱ بازی متحمل۶ شکست شده اند و تنها 3 تساوی داشته اند.

اینتری ها در 6 دیدار از 7 دیدار اخیرشان در برابر  بارسا آن هم در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده اند. آیا شاگردان اسپالتی این طلسم لعنتی را می شکنند؟

بارسلونا در۴ دیدار اخیر اروپایی‌اش درمه آنزا موفق به شکست اینتر نشده است،آبی اناری ها یک شکست داشتند و سه تساوی. امیدوارم شاهد دیداری جذاب،تماشایی و زیبایی از دو تیم بازی امشب باشیم،هرچند اینتر در ابتدا برای کنترل و اداره بارسا، گام به زمین خواهد گذاشت تا با استفاده از ضدحملات و از کناره ها با استفاده از ارسال های بی نقص وتند وتیز پریشبچ و پولیتانو و بهره گیری از ماشین گلزنن ایکاردی که به قصاب محوطه جریمه معروف است،دروازه ترشتگن را روی پاشنه بچرخاند،هرچند در آن سوی زمین نیز یک شکارچی قهاری بنام سوارز قرار دارد که از کمترین فرصت ها برای گشودن دروازه ها استفاده می کند.او درحال حاضر دربهترین شرایط خود بسر میبرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rg9wm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر میلان از پس بارسلونای بدون لیونل مسی هم برنیامد / پاری‌سن‌ژرمن در خانه مقابل ناپولی متوقف شد