تاریخ انتشار: 1397/08/15 18:03
کد خبر: 122938

عکس | اولین حضور عابدزاده روی پوستر ماریتیمو

امیرعابدزاده آرام آرام تبدیل به ستاره تیم ماریتیمو و شهر مادیرا می شود و این را از توجه رسانه ای و محبوبیت او درفضای مجازی می توان متوجه شد.

دروازه بان ملی پوش و ایرانی ماریتیمو ، با  وجود اینکه تیمش نتایج خوبی در هفته های اخیر نگرفته اما او نمایش خوب و امیدوارکننده ای دربازی های این تیم به خصوص در برابر پورتو، براگا و اسپورتینگ لیسبون داشته است. درواقع می توان گفت سال 2018 نقطه عطفی در زندگی ورزشی عابدزاده بوده است چرا که او به تیم ملی دعوت شد و به جام جهانی رفت و توانست از دروازه بان دوم تیم به ترکیب اصلی راه یابد. او هرچه از زمان بازی ها می گذرد هم در ایران و هم در مادیرا و پرتغال محبوب تر می شود.

در ادامه همین روند برای اولین بار از زمان حضورش در ماریتیمو عکس امیرعابدزاده روی پوستر بازی های تیم و بلیط بازی های ماریتیمو چاپ شد که این نشان از افزایش محبوبیت این دروازه بان در تیم ماریتیمو دارد. ماریتیمو این هفته باید در دربی شهرمادیرا به مصاف ناسیونال برود وموفقیت در این بازی می تواند بعد از 4 شکست پیاپی ، این تیم را به مسابقات بازگرداند.

حالا مسئولان ماریتیمو عکس امیرعابدزاده را که توپ را در یک جدال هوایی گرفته است روی پوستر تیمشان و بلیط بازی ها چاپ کرده اند و به نوعی نشان می دهد که او نماد اینروزهای این تیم است. بازیکنی جنگجو و پرتلاش که در هر مسابقه تمام تلاشش را برای موفقیت تیم می کند و با وجود نتایج بد در بازی های اخیر او بارها تیمش را نجات داده است، مثل پنالتی که از موسی مارگا در بازی هفته قبل برابر پورتو گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3na5kk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخاری بزرگ برای عابدزاده