تاریخ انتشار: 1397/08/15 21:28
کد خبر: 122909

ژکو: بابت گل نزدن‌هایم ناراحتم

مهاجم باشگاه آ اس رم مدعی شده است که انتقادات زیادی از او می شود که از آنها مطلع است.
ژکو: بابت گل نزدن‌هایم ناراحتم

 ادین ژکو مهاجم بوسنیایی آ اس رم در نشست خبری پیش از بازی با زسکا مسکو مدعی شده است که خودش نیز از فرصت های زیادی که از دست می دهد ناراحت است.

او همچنین افزوده است: توضیح درباره شرایط رم بسیار سخت و دشوار است زیرا ما در لیگ قهرمانان عملکرد بهتری داشته ایم و بعد از بازی اول برابر رئال مادرید در تمامی بازی ها بی نقص بودیم، اکنون باید  در سری آ نیز عملکرد خود را بهبود ببخشیم و به دنبال قهرمانی باشیم. فصل گذشته تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش رفتیم اما امسال می خواهیم دست به کار بزرگی بزنیم.

وی ادامه داد: زمانی که در یک بازی موقعیت های زیادی را از دست می دهم و نمی توانم گل بزنم خودم بیشتر از همه ناراحت می شوم و می دانم که در این باره انتقادات زیادی از من می شود که مرا اذیت می کند. پاتریک شیک بازیکن جوان و با استعدادی است که رفته رفته شرایط خود را در تیم بهبود خواهد بخشید زیرا همگان می دانند که او در سمپدوریا عملکرد فوق العاده ای داشته است و بازیکن آینده داری است.

ژکو گفت: این ششمین بار است که برابر زسکا به میدان می روم و تنها یک بار برابر این تیم شکست خورده ام و این بار نیز فقط به پیروزی برابر این تیم فکر می کنم، زسکا تیم خوبی است که تغییرات زیادی داشته است و می دانم که بازی راحتی نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpnz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعلام ترکیب رم ایتالیا مقابل زسکامسکو