تاریخ انتشار: 1397/08/15 22:32
کد خبر: 122901

رازی که ابراهیموویچ برملا کرد

«زلاتان ابراهیموویچ» ستار سوئدی باشگاه گلکسی آمریکا در بیوگرافی تازه خود از چگونگی خیانت باشگاه آ.ث میلان ایتالیا به وی و تلاشش برای انتقام گرفتن از آنها با ارائه پیشنهادهای نجومی به باشگاه خریدارش یعنی پاری سن ژرمن، پرده برداشت.
رازی که ابراهیموویچ برملا کرد

 روزنامه آ. اس اسپانیا روز سه شنبه نوشت: ستاره پیشین تیم ملی سوئد در آستانه انتشار بیوگرافی تازه ای است که به بخش پایانی دوران پرماجرای فوتبالیش اختصاص داشته و روزنامه سوئدی «آفتونبلادت» مقدمه ی آن را منتشر کرده است؛ مقدمه ای که در آن ابراهیموویچ که «رُک بودن» یکی از مشخصه های بارز او است، توضیح می دهد که چگونه برای جلوگیری از انتقالش از میلان به پاری سن ژرمن که به دنبال مناقشات پیش آمده بین او و «آدریانو گالیانی» مدیر اجرایی باشگاه ایتالیایی رخ داده بوده، تلاش کرده است.

ابراهیموویچ در تابستان 2012 همچنان یکی از بازیکنان میلان محسوب می شد و از سوی مقامات این باشگاه به او اطمینان داده شده بود که به رغم اوضاع آشفته و متشنج بازار نقل و انتقالات، غول های سری آ، او را در فهرست فروش قرار نخواهند داد.

با این حال، اوضاع مطابق انتظارات وی پیش نرفت.

ابراهیموویچ در مقدمه این بیوگرافی می نویسد: در تعطیلات تابستانی به سر می بردم و بعد از بازگشت از جت اسکی متوجه پنج تماس از دست رفته از سوی «ماینو رایولا» (مدیر برنامه های ابراهیمویچ) شدم.

«با رایولا تماس گرفتم و این جمله را شنیدم: خیلی خب، لئوناردو با تو تماس خواهد گرفت، یک لحظه با خودم گفتم لئوناردو؟ و لحظه ای بعد دوزاریم افتاد و فهمیدم منظور رایولا، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بوده است.»

ابراهیموویچ که احساس می کرد میلانی ها از پشت به او چاقو زده اند مجددا با رایولا تماس می گیرد:« با لئوناردو حرف نمی زنم چرا که گالیانی به من قول داده که قصد فروش مرا در تابستان ندارد.اما پاسخ رایولا، عرق سردی روی پیشانی مهاجم 6 دانگ آن روزهای تیم ملی سوئد نشاند: از این موضوع اطلاع دارم اما کار از کار گذشته و آن ها تو را به پاری سن ژرمن فروخته اند.»

ابراهیموویچ که حالا به گرگ زخمی تبدیل شده بود، برنامه ای را برای اطمینان از شکست مذاکرات میلان با پاری سن ژرمن تدارک می بیند.

او در ادامه بیوگرافی می نویسد:«با رایولا تماس گرفتم و گفتم که نمی گذاریم که پی اس جی راحت این انتقال را انجام دهد؛ قصد داشتیم تا پیشنهاد دستمزدی برابر با آنچه در میلان دریافت می کردم را برای آنها مطرح کنیم و یک دوجین خواسته هایی که آنها متقاعد شوند، این انتقال ارزش چنین هزینه هایی را ندارد.»

ابراهیموویچ نوشته است: «از رایولا خواستم تا تمام شرایط را مو به مو در قرارداد بگنجاند و زمانی که کارمان تمام شد، رو به همسرم گفتم که آنها (پی اس جی) هرگز با خواسته های من موافقت نکرده و این انتقال شدنی نیست. اما 20 دقیقه بعد در کمال تعجب، پیامی از رایولا با این مضمون دریافت کردم: تمام شروط را پذیرفتند!!»

ابراهیموویچ مقدمه بیوگرافی جذاب خود را با این جمله پایان می دهد: بعد از آن پیام، راه برگشتی نبود، انتقال به پاریس را قبول کردم چون من پای حرفم هستم و به آنچه متعهد می شوم وفادار.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kyky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان با اظهارنظر جالب خود سوژه شد