تاریخ انتشار: 1397/08/16 10:58
کد خبر: 122861

کاپیتان دورتموند: وقتی گل خوردیم انگار شیرازه‌ی بازی‌مان از هم پاشید

کاپیتان دورتموند مارکو رویس بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل اتلتیکو مادرید معتقد بود که اگر او و هم‌تیمی‌هایش با صبر و حوصله بازی می‌کردند و سرعت بیشتری به توپ می‌دادند در مقابل اتلتیکو شکست نمی‌خوردند.
کاپیتان دورتموند: وقتی گل خوردیم انگار شیرازه‌ی بازی‌مان از هم پاشید

رویس که از شکست دورتموند در اسپانیا به وضوح ناراحت بود ضمن انتقاد از خود و هم‌تیمی‌هایش مدعی شد که دورتموند به محض دریافت گل اول سازمان تیمی خود را از دست داده و دیگر نتوانسته دورتموند همیشگی را در مقابل نگاه تماشاچیان به نمایش بگذارد.

رویس بعد از بازی گفت:" بعد از اینکه گل اول را خوردیم سازمان بازی‌مان از هم پاشید. دیگر روی توپ و میدان کنترل نداشتیم و سبک بازی خودمان را رها کردیم". از سوی دیگر به نظر می‌رسد که لوسین فاور سرمربی دورتموند هم با کاپیتانش در این مورد هم‌عقیده است. چرا که فاور هم بعد از بازی گفت:" ما بیش از حد توپها را از دست می‌دادیم و آنها خیلی سریع دست به ضدحمله می‌زدند".

لوسین فاور در مورد بازی تیمش در جریان شکست 2-0 مقابل اتلتیکو گفت:" اتلتیکو در دفاع خیلی خیلی خوب بود و هر بار که توپ را بدست می‌آورد فوق‌العاده خطرناک می‌شد. ما بارها خودمان را در موقعیت‌های خطرناک دیدیم. در چنین بازی‌هایی باید با صبر و حوصله کار کرد. تیم نباید در این بازی‌ها توپ را بدون دلیل از دست بدهد. تیم باید هر طور شده از دادن فرصت ضدحمله به چنین حریفانی اجتناب کند. اتلتیکو خیلی فشرده و متراکم بازی می‌کرد. ما نتوانستیم فضاهای خالی مناسبی بین خطوط آنها پیدا کنیم. بله ما امروز شکست خوردیم. این اتفاقها طبیعی است. به هر حال این فقط یک مسابقه‌ی فوتبال است".

مارکو رویس کاپیتان دورتموند هم در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" نتیجه که روشن است ولی به نظر من ما امروز نباید می‌باختیم چرا که در 30 دقیقه‌ی اول کنترل توپ و میدان در اختیار ما بود. وقتی گل خوردیم انگار شیرازه‌ی بازی‌مان از هم پاشید. دیگر هیچ کاری نمی‌توانستیم بکنیم. این بازی بهترین بازی ما نبود. اولین شکست‌مان را تجربه کردیم و رویهم‌رفته اگر نظرم را بخواهید استحقاقش را داشتیم. ما باید با کنترل و تمرکز بیشتری بازی کنیم چرا که در این صورت در چنین بازی‌هایی شکست نخواهیم خورد. حالا باید این بازی را فراموش کرده و خودمان را برای شنبه آماده کنیم. روزی که همه چیز دوباره از نو شروع خواهد شد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9wp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب اصلی اتلتیکو مادرید و دورتموند