تاریخ انتشار: 1397/08/16 12:58
کد خبر: 122844

خطای خشن ستاره تاتنهام برای وی گران تمام می شود

ضربه زدن اریک لاملا ستاره‌ی تاتنهام با آرنج به سینه‌ی پابلو روزاریو بازیکن آیندهوون درجریان پیروزی 2-1 تاتنهام بر این تیم در استادیوم ومبلی با اعتراض شدید به او روبرو شده است.

هواداران و فوتبالدوستان که از حرکت اریک لاملا خشمگین هستند در شبکه‌های اجتماعی خواستار این شده‌اند که او به خاطر ضربه‌ای که با آرنج به سینه‌ی پابلو روزاریو بازیکن آیندهوون وارد کرده با جریمه و مجازات روبرو شود.

لاملا در جریان پیروزی 2-1 تیمش تاتنهام بر آیندهوون در اواخر بازی و در حالیکه برای بازگشت به میانه‌های زمین در حال دویدن بود وقتی با روزاریو روبرو شد با آرنج ضربه‌ای به ظاهر عمدی به سینه‌ی او وارد کرد.

روزاریو که با این حرکت لاملا روبرو شده با چشمهایی که از تعجب باز مانده بود به او نگاه می‌کرد و این نگاه متعجب او توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شد تا توجه هواداران را بیش از پیش به حرکت لاملا جلب کند. هواداران در شبکه‌های اجتماعی خواسته‌اند لاملا به خاطر این حرکات زشت و غیر ورزشی با جریمه‌ای سنگین روبرو شود. یکی از کاربران توئیتر نوشت:" لاملا باید حتماً سه بازی از شرکت در مسابقات محروم شد. حرکت او واقعاً مایه‌ی شرمساری بود". یک کاربر دیگر در این باره نوشت:" ضربه‌ی آرنج احمقانه‌ی لاملا باید با محرومیت سه جلسه‌ای تنبیه شود".

 

یک هوادار خشمگین دیگر در توئیتر نوشت:" لاملا به سینه‌ی یک بازیکن دیگر با آرنج ضربه می‌زند. آقای لیگ قهرمانان! لطفاً نگو که این صحنه را ندیده‌ای". داور بازی ایروان کروزلیاک این اتفاق را در جریان بازی مشاهده نکرد و در نتیجه لاملا بدون دریافت کارت زرد به بازی ادامه داد. ولی اتفاقی که در زمین افتاد می‌تواند بعد از بازی از سوی مسئولین مورد بازبینی قرار بگیرد و این بازبینی‌ها ممکن است به محرومیت لاملای 26ساله منجر شود. تاتنهام در این بازی با دو گل کین موفق شد بر حریف هلندی پیروز شود، گل دوم کین در دقیقه‌ی 89 بود که پیروزی تاتنهامی‌ها را قطعی کرد. این در حالی است که آیندهوون در دقیقه‌ی 2 با گل لوک دی‌یونگ از حریف انگلیسی‌اش پیش افتاده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxg85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تاتنهام قرارداد «لاملا» و «مین» را تمدید کرد