تاریخ انتشار: 1397/08/16 13:25
کد خبر: 122840

عکس | ادای احترام ویژه کلوپ به صربستانی ها

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، احترام خود را به صرب‌ها با نقش گلی که روی کاپشنش اضافه کرده بود، نشان داد.

کلوپ که پیشتر با خط زدن ژردان شقیری از فهرست تیمش، جانب احتیاط را در صربستان رعایت کرده بود، شب گذشته با نقش گلی که روی کاپشنش اضافه کرده بود، به قربانیان صرب در جنگ جهانی اول ادای احترام کرد.

ژردان شقیری، هافبک لیورپول که در طول جام جهانی، با خوشحالی جنجالی اش باعث رنجش خاطر و عصبانیت شدید صرب‌ها شده بود، در فهرست لیورپول برای بازی شب گذشته قرار نگرفت. در حقیقت صرب‌ها منتظر حضور او در بلگراد بودند تا از خجالتش پس از دیدار جام جهانی در بیایند ولی کلوپ به خاطر اینکه حاشیه ای دور تیمش به وجود نیاید، تصمیم گرفت شقیری را همراه تیم نکند.

او همچنین در مصاحبه اش پیش از بازی، به شدت از صربستان تعریف کرده بود و خود را مشتاق حضور در این کشور نشان داده بود. او گفته بود:" شرایط ما اینگونه است که باید به شهر فوق العاده بلگراد سفر کنیم تا یک بازی فوتبال انجام دهیم. ما درباره استقبال هواداران از شقیری، چیزهای زیادی خوانده و شنیده ایم و با توجه به اینکه نمی‌دانیم چه اتفاقی در انتظار خواهد بود، می‌خواهیم با صد در صد تمرکزمان در زمین وارد شویم و راجع به هیچ چیز دیگری صحبت نکنیم. من چیزهای خیلی زیادی از دوستان و همکاران راجع به شهر زیبای بلگراد شنیده ام و همینطور کشور صربستان. بنابراین منتظر حضور در این شهر به همراه لیورپول هستم که یک بازی فوق العاده چمپیونزلیگ را برگزار کنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd7yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب کلوپ: ما می‌توانیم PSG را حذف کنیم