تاریخ انتشار: 1397/08/17 10:50
کد خبر: 122729

کوواچ:ما استحقاق این برد را داشتیم

بایرن مونیخ دیشب با پیروزی 2-0 مقابل آ ا ک آتن قدم بلندی به سوی صعود به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشت.
کوواچ:ما استحقاق این برد را داشتیم

نیکو کوواچ سرمربی بایرن که از نتیجه‌ی کسب شده توسط تیمش راضی به نظر می‌رسید و این رضایت را می‌شد در خطوط چهره‌اش دید بعد از پیروزی شاگردانش گفت:" ما استحقاق این برد را داشتیم. ما آنها را کاملاً تحت اختیار گرفته بودیم".

اما بایرن مونیخ با وجود نمایش خوبی که در آلیانز آرنا مقابل تیم یونانی داشت می‌داند که نباید به این پیروزی غره شود. رابرت لواندوفسکی که در بازی دیشب با به ثمر رساندن هر دو گل تیمش، سهم زیادی در پیروزی بایرن مونیخ داشت بعد از بازی گفت:" ما امروز کنترل بازی را در دست داشتیم ولی شکی نیست که می‌توانیم حتی از این هم بهتر بازی کنیم. ما در بازی بعدی بهتر از این خواهیم بود".

نیکو کوواچ در ادامه‌ی صحبتهای بعد از بازی خود گفت:" حریف ما در طول 90 دقیقه فقط یک فرصت داشت آنهم درست در شروع بازی. ما به خاطر فوتبال عالی‌ای که در نیمه‌ی دوم بازی کردیم باید گلهای بیشتری می‌زدیم، حداقل باید این بازی را با دو یا سه گل بیشتر می‌بردیم. من البته از نتیجه راضی هستم. بازی به جشن گلهای بایرن تبدیل نشد ولی کسی چنین انتظاری هم نداشت. ما می‌خواستیم بازی را ببریم. ما حالا 10 امتیازی هستیم و شانس زیادی برای صعود به مرحله‌ی بعدی داریم".

رابرت لواندوفسکی، گلزن بایرن هم که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند بعد از بازی در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" بازی امروز یکی از بازیهای لیگ قهرمانان بود. ما می‌دانیم که در دو بازی قبلی‌مان خیلی عالی نبودیم ولی امروز قدم رو به جلوی خوبی برداشتیم. ما مسلماً بهتر خواهیم شد ولی هواداران‌مان باید بدانند که نمی‌توانیم همه‌ی رقیبان را با اختلافهای بزرگ شکست بدهیم. موفقیت امروز برای من، برای تیم و برای اعتماد به نفس ما خیلی مفید است. با اینکه در میدان بعضی کمبودها را داشتیم ولی رویهم‌رفته نمایش خوبی بود. ما می‌خواهیم روز شنبه در مقابل دورتموند بهتر از این بازی کنیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apeyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کوواچ: اوضاع تیم بر وفق مراد است