تاریخ انتشار: 1397/08/20 23:55
کد خبر: 122183

پیروزی دیناموزاگرب در شب حضور محرمی

دینامو زاگرب در حضور مدافع راست ایرانی خود برابر لوکوموتیو زاگرب به برتری رسید.
پیروزی دیناموزاگرب در شب حضور محرمی

در دیدار پایانی هفته چهاردهم لیگ یک کرواسی تیم دینامو زاگرب که صادق محرمی را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه کرانچویچووی اولیسی مقابل  لوکوموتیو زاگرب رده دومی قرار گرفت.

 

یاران محرمی که در چهار مسابقه گذشته لیگ، یک دیدار جام حذفی و دو جدال لیگ اروپا به برتری رسیده بودند، امشب هم مقابل لوکوموتیو زاگرب روند پیروزی‌های هفت بازی اخیرشان را ادامه دادند و مقابل جدی‌ترین رقیب خود در راه قهرمانی لیگ یک کرواسی یک بر صفر به برد دست یافتند.

 

دینامو زاگرب با پیروزی امشب برابر لوکوموتیو زاگرب ۳۶ امتیازی شد تا با تثبیت صدرنشینی در لیگ یک کرواسی، فاصله‌اش با این تیم رده دومی را به ۸ امتیاز افزایش دهد.

 

 

صادق محرمی که در این فصل از لیگ یک کرواسی هشت بازی برای دینامو زاگرب انجام داده بود، امشب هم حضور کامل در ترکیب این تیم مقابل لوکوموتیو زاگرب داشت.

 

صادق محرمی که در هفته گذشته لیگ یک کرواسی جزو فهرست دینامو زاگرب نبود و در دیدار اخیرشان در لیگ اروپا نیز در لیست بازی برابر اسپارتاک ترناوا اسلواکی قرار نگرفت، امشب مجددا به فهرست تیمش بازگشته و برابر لوکوموتیو زاگرب به میدان می‌رود.

 

یاران محرمی که در این فصل هیچ باختی نداشتند، با ۳۳ امتیاز و اختلاف ۵ امتیازی نسبت به لوکوموتیو زاگرب صدرنشین جدول لیگ یک کرواسی هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7zod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور فیکس صادق محرمی در ترکیب دیناموزاگرب

 آرسنال با تساوی صعود کرد/ جدال سرخابی های لژیونر به سود یاران محرمی به پایان رسید
دیناموزاگرب در غیاب محرمی تیم قربانی را برد و به دور بعد رسید