تاریخ انتشار: 1397/08/21 00:59
کد خبر: 122171

گواردیولا:منچسترسیتی شایسته پیروزی بود

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی تیمشس را شایسته پیروزی برابر رقیب همشهری می داند.
گواردیولا:منچسترسیتی شایسته پیروزی بود

از زمان در دست گرفتن هدایت منچسترسیتی توسط پپ گواردیولا، آنها در 3 فصل اخیر در لیگ برتر در بازی رفت در دربی منچستر موفق به کسب پیروزی برابر رقیب همشهری شده اند و امروز نیز سیتیزن ها 1-3 شیاطین سرخ را مغلوب کردند.

گواردیولا گفت: "از نظر من منچسترسیتی شایسته پیروزی در این دیدار بود. در نیمه اول ما کمی با ترس بازی کردیم اما در چنین دیدارهایی ما نمی خواستیم توپ را از دست بدهیم و فقط به سمت دروازه حریف حمله کنیم، پس به خوبی دفاع کردیم.

جریان بازی در نیمه دوم بازتر شد و تلاش ما این بود که فضاهای بیشتری در زمین حریف پیدا کنیم اما در کل برابر یک تیم خیلی خیلی باکیفیت نماشی خوبی ارائه دادیم.

هدف منچسترسیتی این بود که در خانه خود و مقابل هواداران خودی نمایش خوبی ارائه دهد زیرا ما می دانیم این بازی چقدر برای آنها مهم است اما در کل من از نمایش تیمم راضی هستم و به نظرم گل سرخیو آگوئرو در ابتدای نیمه دوم کمک خیلی زیادی به ما برای کسب پیروزی کرد.

منچستریونایتد کیفیت فوق العاده ای دارد پس نیاز به رخ دادن اتفاق خیلی مهمی نیست تا آنها شما را مجازات کنند. اتفاقاتی مانند دریافت گل دوم بارها در فوتبال رخ داده است اما عکس العمل خیلی خوبی بعد از دریافت گل اول داشتیم و به حریف شانس دیگری برای زدن گل ندادیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv7kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار فوق العاده ترکیبی سیتی ها برای زدن گل سوم