تاریخ انتشار: 1397/08/21 01:34
کد خبر: 122167

والورده:باید از موقعیتی که داشتیم استفاده بهتری می‌کردیم

سرمربی کاتالان‌ها معتقد است انرژی و شادابی کافی را در زمان‌های مهم بازی نداشتند و شکست خوردند.
والورده:باید از موقعیتی که داشتیم استفاده بهتری می‌کردیم

ارنستو والورده پس از شکست خانگی در برابر رئال بتیس در کنفرانس خبری گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم و آن‌ها نهایت استفاده را بردند. وقتی در نیمه دوم سعی کردیم به بازی برگردیم، آن‌ها واکنش سریعی داشتند. تاوان نمایش بد خودمان در نیمه اول را پس دادیم. ما پس از نتایج خیلی خوبی به این میدان آمدیم، اما بازی را خوب آغاز نکردیم. انرژی و شادابی کافی را در زمان‌های مهم بازی نداشتیم و اینکه باید پیشرفت کنیم.

بتیس بازی پرخطری را انتخاب کرد. آن‌ها با نفرات زیاد حمله کردند و بازیکنان کمی در زمین خودی داشتند. گل‌های آن‌ها بر اثر اشتباهات جاگیری ما به ثمر رسید و باید این روند را متوقف کنیم. می‌دانستیم قرار نیست در این بازی تسلط و مالکیت داشته باشیم و توپ مرتب بین تیم‌ها رد و بدل می‌شود، اما فکر می‌کردیم در پایان بازی احساس بهتری داشته باشیم. ما باید پاسخ بهتری به شکل بازی آن‌ها نشان می‌دادیم.

وی افزود: صدرنشینی همیشه خوب است، اما باید از موقعیتی که داشتیم استفاده بهتری می‌کردیم. لیگ امسال بسیار رقابتی و پیچیده است. برای هر پیروزی باید تلاش زیادی داشته باشید. باید تجربه امروز را تغییر دهیم.

والورده همچنین در مورد ویدال، دمبله و مالکوم گفت: ویدال در جنگ‌های نفر به نفر فوق العاده است و می‌دانستیم در این بازی به کار ما می‌آید. وقتی نتیجه ۲-۱ و ۳-۲ بود، کمبود چنین بازیکنی را داشتیم. فکر می‌کنم او همیشه می‌تواند در ترکیب اصلی باشد. در مورد مالکوم، فکر کردم در بازی به کنترل بیشتری نیاز داریم و او برای این کار مفید خواهد بود و سرعت او مهم خواهد بود. انتظارات زیادی از دمبله داریم. او استعداد بزرگی است و ما به او اعتماد داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgrqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره گرانقیمت بارسلونا غایب بزرگ دیدار با بتیس