تاریخ انتشار: 1397/08/21 14:04
کد خبر: 122127

دلیل عدم دعوت جهانبخش؛ درخواست برایتونی ها از کی روش

ستاره ایرانی در حالی برای اولین بار در اردوهای تیم ملی در سال های اخیر غیبت دارد که سرمربی ایران با درخواست پزشکان باشگاه انگلیسی قید دعوت از این بازیکن را زد.
دلیل عدم دعوت جهانبخش؛ درخواست برایتونی ها از کی روش

مصدومیتی که در بازی با اورتون در لحظات پایانی گریبانگیر ستاره ایرانی برایتون شد بدتر از آن چیزی بود که پزشکان پیش بینی کرده بودند. علیرضا جهانبخش در بازی با کاردیف هم نتوانست در ترکیب اصلی به میدان برود تا غیبت او توام شود با غیبت در فهرست جدید تیم ملی.

کارلوس کی روش در حالی برای اولین بار در سال های گذشته قید دعوت از جهانبخش را زد که گفته می شود این اتفاق با درخواست کادر پزشکی برایتون و حساسیت های حاکم بر مصدومیت این بازیکن رقم خورد تا روند درمانی ستاره گران قیمت ایرانی برایتونی ها زیر نظر کادر پزشکی باشگاه طی شود.

بنا به اعلام سایت independent علیرضا جهانبخش به همراه پنج مصدوم دیگر برایتون با ماندن در اردوی این تیم و عدم حضور در اردوهای ملی در حال گذراندن دوران درمانی خود هستند تا به بازی حساس روز سوم آذرماه برابر لسترسیتی برسند. این بازی از اهمیت خاصی برای کریس هیتن و برایتونی ها برخوردار است از همین رو تلاش ها برای رساندن مصدومان پرشمار تیم به این بازی اوج گرفته تا روند ناکامی های اخیر پاره شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rpen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش برگردد برنامه‌های تیم ملی اعلام می‌شود