تاریخ انتشار: 1397/08/23 00:59
کد خبر: 121896

عملکرد بسیار خوب کاسیاس در مقایسه با گلر اول اسپانیا

آمار ایکر کاسیاس در پورتو از دروازه بانان منتخب انریکه بهتر است.
عملکرد بسیار خوب کاسیاس در مقایسه با گلر اول اسپانیا

 ایکر کاسیاس در سال ۲۰۱۵ از رئال مادرید جدا شد و به کشور همسایه، پرتغال رفت تا پیراهن پورتو را به تن کند. کاسیاس موفق شد به همراه پورتو در فصل گذشته اولین قهرمانی خود در سوپرلیگا را تجربه کند.

فصل ۱۹-۲۰۱۸ نیز برای دروازه بان ۳۷ ساله به بهترین شکل ممکن آغاز شده است. برتری ۱-۰ "اژدها" در مقابل براگا در هفته دهم این تیم را با ۲۴ امتیاز و ۲ امتیاز برتری نسبت به اسپورتینگ لیسبون در صدر جدول رده بندی قرار داد و آمار کاسیاس در پرتغال را نیز بهبود بخشید.

این برتری بدون دریافت گل، پنجاهمین کلین شیت کاسیاس در لیگ پرتغال محسوب می‌شد. او در ۱۰ بازی ابتدایی این فصل ۷ کلین شیت داشته و تنها ۶ گل دریافت کرده است.

نمایش های اخیر کاسیاس در پرتغال امیدها را به بازگشت او به تیم ملی اسپانیا زنده کرده است. او بعد از انتصاب جولن لوپتگی به عنوان سرمربی لاروخا در سال ۲۰۱۶ دیگر رنگ تیم ملی را ندید و اکنون نیز رقبایی نظیر داوید ده‌خیا، کپا و پائو لوپز را در مقابل خود می‌بیند. مقایسه عملکرد کاسیاس با سه دروازه بان مورد اشاره نشان می‌دهد دروازه بان متولد موستولس مستحق دعوت به تیم ملی اسپانیا از سوی لوئیس انریکه است.

داوید ده‌خیا در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس تنها یک کلین شیت به همراه منچستریونایتد داشته و ۲۱ بار توپ را از دروازه اش خارج کرده است. کپا در چلسی با وجود داشتن ۶ کلین شیت ۸ گل دریافت کرده است و پائو لوپز در رئال بتیس در ۵ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته و ۱۳ گل نیز دریافت کرده است.

مقایسه سطح لیگ برتر انگلیس و لالیگا با لیگ پرتغال کار درستی به نظر نمی‌رسد اما با این حال این ادعا از سوی برخی کارشناسان وجود دارد که ایکر کاسیاس لایق دریافت یک شانس دیگر برای پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیاست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oekq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید کاسیاس از عملکرد دخیا مقابل ایران؛ بازی متفاوتی دیدم
اختصاصی فرتاک ورزشی|