تاریخ انتشار: 1397/08/23 22:55
کد خبر: 121782

ایسکو ستاره فراموش شده رئال مادرید

بعد از ورود سانتیاگو سولاری شرایط عجیبی برای ایسکو رقم خورده است.
ایسکو ستاره فراموش شده رئال مادرید

 از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری تنها فده والورده در دقایق کمتری نسبت به ایسکو برای رئال مادرید به میدان رفته و علیرغم آن که تقریبا یک ماه از بازگشت او بعد از مصدومیت می‌گذرد، ایسکو هنوز نتوانسته یک بازی ثابت را تجربه کند.

بعد از اخراج جولن لوپتگی زندگی ایسکو در رئال مادرید به شکل دراماتیکی تغییر کرده است. او از یک بازیکن غیرقابل جانشین در دوران لوپتگی به یک بازیکن تعویضی در دوران سولاری تبدیل شده است. از زمان روی کار آمدن مربی آرژانتینی و بدون در نظر گرفتن بازیکنان مصدوم، تنها سه بازیکن نتوانسته اند یک بازی را هم از ابتدا آغاز کنند؛ کیکو کاسیا، فده والورده و ایسکو.

سولاری سعی داشت پیش از بازی مقابل سلتاویگو شرایط ایسکو را اینگونه توضیح دهد:

ما از کیفیت او آگاه هستیم و می‌دانیم در پست خود چه بازیکن خاصی است. ما همه اینها را می‌دانیم. ایسکو مشغول تمرین است تا به بهترین فرم خود بازگردد. ایسکو یک جراحی حساس را پشت سر گذاشته و در این شرایط رسیدن به آمادگی ۱۰۰ درصد کار آسانی نیست.

ایسکو به دلیل جراحی آپاندیس یک ماه از میادین دور بود، اما در بازگشت به مستطیل سبز در روز ۲۰ اکتبر، جولن لوپتگی مشکلی با بازی دادن به او از ابتدا در مقابل لوانته نداشت. البته در آن بازی ثابت شد که ایسکو هنوز با شرایط آرمانی خود فاصله دارد و در دقیقه ۶۰ نیز تعویض شد. ایسکو در آخرین بازی های لوپتگی مقابل پلژن و بارسلونا نیز به ترتیب ۵۴ و ۹۰ دقیقه بازی کرد اما با آمدن سولاری همه چیز تغییر کرد. 

دنی سبایوس تایید کرده که سولاری به او گفته ایسکو وضعیت خوبی ندارد. استارت در مقابل ملیا می‌توانست کمک خوبی به ایسکو بکند اما سولاری ترجیح داد تا ایسکو را در فهرست بازیکنان مورد نظر خود برای این مسابقه جام حذفی قرار ندهد.

سولاری در این بازی از مودریچ، کروس و بیل نیز بهره نگرفت تا به نظر برسد این بازیکنان همگی در حال استراحت برای مصاف بعدی با وایادولید در لالیگا هستند. سه بازیکن مورد اشاره در مقابل وایادولید به ترکیب ثابت برگشتند اما جای ایسکو روی نیمکت بود و او تنها در ۳۴ دقیقه پایانی مجال حضور در میدان را یافت.

شرایط ایسکو بعد از آن نیز تغییر چندانی نکرده است. او در مقابل ویکتوریا پلژن تنها ۱۷ دقیقه بازی کرد و در مقابل سلتاویگو نیز ۹۰ دقیقه کامل روی نیمکت نشست. از زمان روی کار آمدن سولاری ایسکو تنها ۵۱ دقیقه بازی کرده است.(۱۴ درصد از دقایق بازی های رئالِ سولاری) در بین بازیکنان آتفیلد (غیر دروازه بان) رئال تنها فده والورده دقایق کمتری را در این بازه نسبت به ایسکو در میدان حضور داشته است. (۴۵ دقیقه)

در سمت مقابل ایسکو، دنی سبایوس حضور دارد که بعد از آمدن سولاری شرایط مناسبی را تجربه کرده است. او دو بازی از ۴ بازی سولاری را از ابتدا آغاز کرده و مجموعا ۲۵۱ دقیقه در میدان حاضر بوده است. (۶۸ درصد از دقایق و ۲۰۰ دقیقه بیشتر از ایسکو) تصمیمات سولاری در مورد تعویض های بازی ویگو نیز خود گویای همه چیز هستند.

سولاری در دقیقه ۱۹ و بعد از مصدومیت کاسمیرو ترجیح داد تا سبایوس را وارد زمین کند. لوکاس واسکز و وینیسیوس نیز دیگر تعویضی های رئال بودند که سولاری برای بازی دادن، آن ها را به ایسکو ترجیح داد. این شرایط نشان می‌دهد که ایسکو باید نسبت به جایگاه خود در رئال مادرید نگران باشد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j69lp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت کاسیا از کیلور ناواس