تاریخ انتشار: 1397/08/24 15:43
کد خبر: 121710

درباره برادران هازارد که بهترین بازیکنان فوتبال بلژیک محسوب می شوند

بدون شک «ادن آزار» در حال حاضر یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان است و در فرمی فوق‌العاده از جام‌جهانی به این سو به سر می‌برد اما یک آزار دیگر هم این هفته‌ها فرمی عالی را تجربه می‌کند.
درباره برادران هازارد که بهترین بازیکنان فوتبال بلژیک محسوب می شوند

«تورگن» برادر کوچک‌تر ادن که 3 سال پیش چلسی را به مقصد بروسیا مونشن‌گلادباخ ترک کرد، در 5 بازی اخیرش در لیگ، 4 گل برای تیمش زده و یکی از مهم‌ترین عوامل صعود گلادباخ به رده دوم جدول بوده و حالا خودش را برای بازی‌های ملی، تیم‌ملی‌ای که برادرش کاپیتانش است، آماده می‌کند؛ بلژیک هفته پیش‌رو مقابل ایسلند و سوییس قرار خواهد گرفت. اما استعداد فوتبالی خانواده آزار به ادن و تورگن ختم نمی‌شود. برادر سوم آنها، «کیلین» هم فوتبالیستی با پتانسیل بالاست. کیلین که یکی از بسیار بازیکنان چلسی است که به صورت قرضی در سراسر اروپا بازی می‌کنند، این فصل به تیم سرکل بروژ منتقل شده و قرار است تا پایان فصل هم در همین تیم که در حال حاضر در رده نهم لیگ بلژیک قرار دارد، باقی بماند. تورگن درباره کیلین و روند رو به پیشرفتش چنین می‌گوید: «او از هر دوی ما بهتر شوت می‌زند و هم سریع است و هم تکنیکی. کاری که کیلین در حال حاضر باید انجام دهد سخت تلاش کردن و گوش دادن به حرف مربیانش است. من مطمئنم او با پیش گرفتن این راه پیشرفت خواهد کرد». فرم کیلین 23 ساله در هفته‌های اخیر تا حدی پیشرفت کرده که حتی زمزمه‌هایی از دعوت او به تیم‌ملی هم شنیده می‌شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد کیلین سومین آزاری خواهد بود که برای بلژیک بازی می‌کند. «ما با آغوش باز در تیم‌ملی منتظرش هستیم. من و ادن در این باره با هم حرف زدیم ولی نمی‌خواهیم هیچ فشاری روی کیلین بگذاریم. فقط کافی است او برای باشگاهش خوب بازی کند، بقیه‌اش دیگر خودش پیش می‌رود. اگر کسی به خود من 5 سال پیش می‌گفت قرار است در جام‌جهانی بازی کنم اصلا باورش نمی‌کردم. بنابراین دوست دارم کیلین هم این تجربه را پشت سر بگذارد». خود کیلین درباره روزهایش در سرکل بروژ و ارتباطش با چلسی چنین توضیح می‌دهد: «باشگاه بازی‌های مرا تحت نظر دارد و برایم پیغام‌هایی می‌فرستند و می‌گویند کدام جنبه از نمایشم خوب بود و کدام جنبه‌اش بد. من قرار است تا پایان تابستان اینجا بمانم و بعد باید ببینیم چه می‌شود». اما نظر تورگن درباره ادن و تصمیمش برای باقی ماندن در چلسی چیست؟ «وقتی هر هفته گل می‌زنی یا پاس گل می‌دهی مردم مدام درباره‌ات حرف می‌زنند.
من خودم موفق شده‌ام در این شرایط آرامش خودم را حفظ کنم و فقط به فکر فوتبالم باشم و از این لذت ببرم که دقایق بیشتری می‌توانم برای تیم‌ملی کشورم بازی کنم. درباره ادن هم باید بگویم او در حال حاضر به ترک چلسی فکر نمی‌کند. رئال‌مادرید دوران گذار را پشت سر می‌گذارد و زمان خوبی برای پیوستن به این تیم نیست. ادن به انتقال زمستانی فکر نمی‌کند و تا پایان فصل بیشترین تلاشش را برای چلسی خواهد کرد. او به هیچ‌وجه دوست ندارد رابطه‌اش را با چلسی و هوادارانش خراب کند. اگر هم روزی تصمیم به ترک این باشگاه بگیرد با رفتاری درست این کار را انجام خواهد داد، بدون اینکه هیچ مشکلی برای باشگاه پیش بیاید».
در این روزها حرف‌های زیادی از آزارها زده می‌شود؛  ادن در اوج به سر می‌برد، تورگن پیشرفتی چشمگیر در این فصل داشته و کیلین در حال اثبات خودش به چلسی برای پیدا کردن فرصتی برای بازی در تیم اول این باشگاه است.
اما در این میان برادر چهارمی هم در کار است. کوچک‌ترین برادر آزارها «ایتن» نام دارد؛ فوتبالیستی 15 ساله که برای تیم محلی توبیز بازی می‌کند، فوتبالیستی که گزارش شده چلسی با دقت روند رشدش را دنبال می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j69wp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انتقال قرضی مهاجم بلژیکی چلسی به والنسیا