تاریخ انتشار: 1397/08/25 00:59
کد خبر: 121636

جرارد عجله ای برای بازگشت به آنفیلد ندارد

استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، معتقد است که این تیم با هدایت یورگن کلوپ قهرمان لیگ برتر خواهد شد و قصد ندارد به این زودی ها، جانشین این مربی آلمانی در آنفیلد شود.
جرارد عجله ای برای بازگشت به آنفیلد ندارد

جرارد که تقریبا تمام دوران حرفه ای اش را در لیورپول سپری کرد، این فصل در اولین تجربه مربیگری در بالاترین سطح، هدایت گلاسکو رنجرز را برعهده گرفت.

او که در این تیم اسکاتلندی عملکرد خوبی داشته، اعلام کرد که دوست دارد روزی هدایت لیورپول را برعهده بگیرد اما عجله ای برای بازگشت به آنفیلد ندارد.

او به گاردین گفت:" هر اتفاقی ممکن است. آیا می خواهم همین حالا مربی لیورپول شوم؟ نه، می خواهم مربی رنجرز باشم. می خواهم در رنجرز به موفقیت برسم.

این سوال احمقانه ای است که اگر بخواهید بپرسید که آیا دوست دارم روزی سرمربی لیورپول شوم یا نه. فکر می کنم همه آدم های روی این سیاره، پاسخ این سوال را می دانند. ما من یورگن کلوپ را دوست دارم و معتقدم که او می تواند لیورپول را قهرمان لیگ برتر کند.

می دانم این برای هواداران چه اهمیتی دارد زیرا آنها در سال 2014 خیلی ناراحت شدند (در آن فصل لیورپول هفته ها در صدر بود اما شکست مقابل چلسی با اشتباه جرارد، قهرمانی را از آنها گرفت). ب

ما حالا در موقعیت فوق العاده ای هستیم. و می گویم "ما"، چون من هوادار لیورپول هستم و همیشه خواهم بود. اما حالا دو تیم را در قلبم دارم؛ رنجرز و لیورپول."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8brr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبالیست خرم آبادی به سلتیک اسکاتلند پیوست