تاریخ انتشار: 1397/08/25 16:27
کد خبر: 121599

عکس | درگیری فیزیکی رئالی ها در بازی کرواسی-اسپانیا

شب گذشته کرواسی و اسپانیا در زاگرب به مصاف هم رفتند و در نهایت میزبان 3-2 به برتری دست یافت.

دیداری از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا که برای دو تیم حساسیتی مضاعف داشت. اسپانیا در صورت پیروزی می توانست راهی نیمه نهایی شود و کرواسی برای زنده نگاه داشتن امیدهایش، باید به پیروزی دست می یافت و در نهایت با گل دقیقه 93 به این مهم رسید.

این بازی تقابل لوکا مودریچ، ستاره و کاپیتان کرواسی با هم تیمی های رئالی اش در تیم ملی اسپانیا نیز بود. نکته قابل توجه، تنش و درگیری فیزیکی مختصر او در طول بازی با دنی سبایوس بود. سبایوس از سوی انریکه مامور مهار مودریچ بود و این دو بسیار نزدیک به هم کار می کردند. چنانچه در تصاویر زیر مشاهده می شود، این دو در لحظاتی با یکدیگر درگیری فیزیکی نیز پیدا کردند و البته در پایان بازی آن را مساله ای مربوط به مسابقه دانستند

سبایوس گفت:«  کمی با مودریچ به مشکل برخورد کردم ولی اصلا چیز مهمی نبود. مسائلی است که در زمین رخ می دهد و همان جا تمام می شود. مودریچ بازیکن و انسان بزرگی است.»

مودریچ نیز در مورد این درگیری گفت:« هر کسی از پیراهن تیم ملی کشورش دفاع می کند و این طبیعی است. در پایان بازی دست دادیم و همه چیز تمام شد. قطعا این قضیه در تمرینات رئال، سوژه خوبی برای شوخی خواهد بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rkqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مودریچ: باعث افتخار ماست که اسپانیا را شکست دادیم